Re: Tsingis-Kaanin jalanjäljillä, osa II
Lähetetty: 30 Kesä 2018, 22:01
Oli mennyt minulta tämä reissudokkari jotenkin ohi..
Kiitos todella mielenkiintoisesta ja hyvin kirjoitetusta reissublogista.. Näitä lukee kyllä mielellään.
Mahti reissu ja paljon faktaa tarjolla!
- J
Kiitos todella mielenkiintoisesta ja hyvin kirjoitetusta reissublogista.. Näitä lukee kyllä mielellään.
Mahti reissu ja paljon faktaa tarjolla!
- J