Sivu 8/28
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 29 Loka 2015, 20:42
Kirjoittaja Zoltan
Päivän siirtymä n.750km ja korkein kohta vähän yli 2,4km . Lämpöä parhaimmillaan 22plussaa. Andorran jälkeen nautittavaa Espanjalaista hyvä pintaista mutkatietä tyhjänä rekoista ja muusta liikenteestä.Yöpuulle hotelli Perda negraan ja huomenna startti loppusuoralle kohti timanttikaivosta. Saksan liikenteen jälkeen Ranskan ja Espanjan teillä rautaperse motoristin sielu lepää ja mieli kohoaa korkeuksiin .
Linnun maitoapa hyvinkin .......
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 31 Loka 2015, 13:59
Kirjoittaja Zoltan
Lämmintä riittää rannikolla. Päivällä 27 ja illallakin 21 . Pientä testilenkkiä kierrelty.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 31 Loka 2015, 21:17
Kirjoittaja Zoltan
Tähän mennessä naviin tullut km-määrä 6496 km . Tänään pyykinpesupäivä ja pyörä liikkuu taas huomenissa kun silmät aukeaa.
http://share.findmespot.com/shared/face ... YjMUMPQ7O0
https://translate.google.fr/translate?h ... rev=search
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 01 Marras 2015, 12:19
Kirjoittaja Zoltan
Forca suunnittelu käynnissä kuinka onnistuu väistämään sdetta Espanja- Portugal alueella seuraavat kolme päivää.
http://www.foreca.fi/Spain/Salamanca/map/rain
Ranska näyttää hyvältä sateen suhteen ja lämpötilatkin kohdallaan .
http://www.foreca.fi/France/Dax/map/symb
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 02 Marras 2015, 13:33
Kirjoittaja Zoltan
Saderintama kohdattu ja ketunlenkin jälkeen täyskäännös ja hyökkäys jatkuu eikä kyseessä ole perääntyminen. Aurinko paistaa jälleen mutta saas nähdä kuinka kauan ? Oviedon ohjus ei ollut kotosalla vaan kuulemma Mexicossa.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 03 Marras 2015, 10:07
Kirjoittaja Lassi
Tainnu Zoltanilta spotti tippua

Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 03 Marras 2015, 10:47
Kirjoittaja Zoltan
Hupi huomenta vaan. Spotti ei tippunut vaan ajovarusteet kenkiä myöten ollut narulla kuivumassa. Mukavalta tuntuu laittaa kuiva kypärä päähän . Tässä käytetään sitä liukumaa että uusi ajovuorokausi aloitetaan ennen kuin 24h on kulunut edellisen loppumisesta . Kunhan kafe con leche on hävitetty kupista niin maisemat alkaa vaihtumaan jälleen.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 04 Marras 2015, 18:08
Kirjoittaja Zoltan
Takarengas sileänä ja pyörän huoltoraja vastassa .Toinen Gerpingin hanska välillä Barcelona-Girona . Julmettu sumu ja rekkaliikenne niin ei uskaltanut pysähtyä etsimään.
Tallinnasta lähdön jälkeen navin mukaan kilometrejä 11672 km mutta tuhon kapineeseen ei ole luottaminen kun Saksassa olen kellottanut max.nopeuden 314km/h vaikka olikin sitä reisinkiä 100 oktaanisena tankissa .
Siinä kyydisä olis jo turkulaisella hanskalla paikkaajallakin pitänyt kiirettä. Samoin Garminin ranne ihmekone väitti minun kävelleen melkein 40000 askelta päivän aikana . No pyörä huoltoon ja uutta kumia alle niin kyllä se siitä taas iloksi muuttuu.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 04 Marras 2015, 18:26
Kirjoittaja Sypa1
Ei se navikaan ihan lyönnissä ole kun ajelit päivittäin missä sattuu

Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 04 Marras 2015, 19:06
Kirjoittaja Zoltan
Sypa1 kirjoitti:Ei se navikaan ihan lyönnissä ole kun ajelit päivittäin missä sattuu

Reitti tarkkaan suunniteltu moneen kertaan pyörän huoltovälin ja renkaiden keston mukaan. Testiajoa tulevaisuutta varten. En käytä navia ajon reitittämiseen ollenkaan . Sitä tarvitaan joskus majoituksen tai huoltoaseman etäisyyden tarkistamiseen ja samoin Ranskassa ilmoittaa "vaaralliset alueet"