Mikko haki Pannarin varikolta ja lähti ajokaverin kanssa tutkimaan säätietoja . Lähtöaika ajoon ratkeaa optimaalisten sääolesuhteiden perusteella , joko ennen kukon nukkumaan menoa tai ennen kukon laulua . Seurataanpa spottia ..............
http://share.findmespot.com/shared/face ... oxthog8rRT
Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-201136
Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-201136
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
-
- Pumpulipeppu
- Viestit: 2
- Liittynyt: 12 Maalis 2010, 15:48
- Kerho: jmk
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx
Ei sitte menny ku suunniteltii... Päästiin aloitus tankkaukseen kun huomattiin että pukkaa höyryä koneesta ja lämmöt on koholla.. tankattiin ja kokeiltiin vielä mutta todettiin että ei lähdetä pitemmälle.. palautettiin mopo tallille, viiden pysähdyksen taktiikalla... ss2000k typistyi ss15k.si... katellaan aamulla josko vika saataisiin korjattua ja päästäisiin reissuun
Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx
Huoltojoukkue on tutkinut jälleen Pannarin höyrykonetta. Höyryn lähteeksi on ensimmäisten tietojen mukaan paljastunut haljennut vesiletku. Melkoinen purkuoperaatio on jälleen menossa ja sen jälkeen on löydettävä uusi ja sopiva muotoletku. Kestotestin loppu vaatii nyt paljon työtä huollolta.
Wesa
Wesa
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4113
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx
Termostaatille tuleva ylempi vesiletku, joka menee koneen yli vasemman puolen sylinteriryhmälle on halki. Letku ei maksa paljoa mutta mutta.....
Letkun vaihto vaatii pyörän purkamista reippaan puoleisesti. Kaasari pitää saada irti että päästään näkemään mitä muuta. Kaasarin ruuvit ovat hapettuneet 22 vuodessa tiukkaan ja eivät lähteneet sovinnolla. Ilmaputsarin poistossa tärvättiin jo yksi. Kaasarissa on alipaineletkuja kuin sydänpotilaassa ja todettiin ettei tämä ole enää kevyttä huoltoa vaan paikalle pitää saada pannari tietäjä joka osaa sanoa miten homma tehdään. Pyörä kyllä saadaan omin voimin osiin mutta saadaanko toimivaksi. Päätettiin siis ottaa tuumaus tauko.
Letkun vaihto vaatii pyörän purkamista reippaan puoleisesti. Kaasari pitää saada irti että päästään näkemään mitä muuta. Kaasarin ruuvit ovat hapettuneet 22 vuodessa tiukkaan ja eivät lähteneet sovinnolla. Ilmaputsarin poistossa tärvättiin jo yksi. Kaasarissa on alipaineletkuja kuin sydänpotilaassa ja todettiin ettei tämä ole enää kevyttä huoltoa vaan paikalle pitää saada pannari tietäjä joka osaa sanoa miten homma tehdään. Pyörä kyllä saadaan omin voimin osiin mutta saadaanko toimivaksi. Päätettiin siis ottaa tuumaus tauko.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri