Nyt on vanhat narisevat letkut irroitettu ja toimitettu hankintamiehelle joka huomenna tuo uudet letkut sitten paiskaamme ne kiinni , nostamme kaasarin
siihen päälle, viskaamme nesteet sisään ,koekäytämme , ruuvataan muovihärpäkkeet ympärille sitten vaan kovaa ajoa .
Ai niin voidaanhan me etujarruja valaista tunnin verran niin on niillekin jotain tehty .
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Letkuhankinnat tehty ja huomenna viimeiset täydennykset sekä maahantuojalta että pikakuriirin toimittamana Turusta .
Pannarin kasaus ajokuntoon alkaa 17:00 tai niillä main . Jess !!!!!!!!!!!
Tampereen mies voi alkaa valmistatumaan ajoon .
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Kyllä LT.n nesteet vaihdettu Saksan yössä huoltoaseman pihassa ja ilman kytkintä ajettu SS1000 .......joten tietoa on siitäkin huristimesta.
Tämä tieto on luottamuksellinen vain Bemaristeille
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Bemarimiehet ovat ilmeisesti jo tutustuneet enemmän Hondan tekniikkaan kuin omien Bemareiden ?
Kyllä, Bemaristit ovat saaneet nyt Honda rokotuksen. Saas nähdä onko saatu seerumia vai antiseerumia.
No tänä iltana Hondaan on tutustumassa jopa viisi bemaristia, joista ainakin kolme vannoo viilentävän ilman yksinkertaiseen tehoon ja ainut glykooli mihin luotetaan on Itävaltaisen valkoviinin aromirikaste.
Kaikki tilatut letkut on luvattu torstaiksi ja tänään IBAF pikatoimituksena suoraan Suomen Turust tulee viimeset gummi röörit.