Pöljän kostea kesä
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 914
- Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
- Kerho: mp69
- Viesti:
Re: Pöljän kostea kesä
Olen Håkania jo kahdesti onnitellut, onnittelen vieläkin ja lompsin käsipäivät kun tavataan laivalla. Esiinnynhän minäkin tuossa tarinassa Ihan käsittämätönhän tuo suoritus on ja öljytkin tuli vielä vaihdettua vielä kaiken lisäksi. Kolmas moottoripyörä joka todistettavasti liikkuu, kun autot ovat sateen vuoksi tien sivussa on Bmw K 1200 LT Nukkuma-aikaa on jäänyt niin vähän, että liityn tuohon "Uni-Matti kerhoon" . Ei mahdollista minulle.
Honda GL 1800 Goldwing
Re: Pöljän kostea kesä
Suoritus on minusta ainakin kolmella lailla kova juttu.
Ensin on tuo suunnittelu, jossa on karttaa ja lyijykynää saanut pyöritellä. Sitten tuo kuittisulkeisten määrä, joka varmaan jossain määrin rikkoo ajon rytmiä, ja on itsessään ainakin minusta tosi rasittavaa, kun mieli on olla tien päällä.
Myöskin itse ajona, siirtyminen Mäntsälästä Myrskylään ja takaisin sekä öljyn vaihdot sun muut. Ei siinä puolen välin krouvissa liikoja huilailtu.
Muistan ajatelleeni tuota Muonio-Kilpisjärvi pätkää. Kun kuulin että reitti oli ns. edestakainen, niin surin mielessäni juuri sitä ettei ole voitu hyödyntää tuota 200+200 kilsan pätkää ollenkaan.
Muutenkin tuolla Lapin puolella oli vähemmän sinistä viivaa, siltä kantilta myös kova juttu, että on paljon ajettu etelän "ruuhkissa".
Ei voi kun nostaa hattua ja korkeelle, sano
Ensin on tuo suunnittelu, jossa on karttaa ja lyijykynää saanut pyöritellä. Sitten tuo kuittisulkeisten määrä, joka varmaan jossain määrin rikkoo ajon rytmiä, ja on itsessään ainakin minusta tosi rasittavaa, kun mieli on olla tien päällä.
Myöskin itse ajona, siirtyminen Mäntsälästä Myrskylään ja takaisin sekä öljyn vaihdot sun muut. Ei siinä puolen välin krouvissa liikoja huilailtu.
Muistan ajatelleeni tuota Muonio-Kilpisjärvi pätkää. Kun kuulin että reitti oli ns. edestakainen, niin surin mielessäni juuri sitä ettei ole voitu hyödyntää tuota 200+200 kilsan pätkää ollenkaan.
Muutenkin tuolla Lapin puolella oli vähemmän sinistä viivaa, siltä kantilta myös kova juttu, että on paljon ajettu etelän "ruuhkissa".
Ei voi kun nostaa hattua ja korkeelle, sano
Haato