Zoltan kirjoitti:Pyörän 100t.n huolto järjestyi lennosta kohtuuhintaan 174€ sisältäen pesun . Erittäin kohtuullista meillä olisi ollut tuplahinta .
Onkohan sama hinta myös halpalentoyhtiöiden lennoilla
Taidan itsekkin talvella teettää huollot kawaan jollain Hki-Rovaniemi lennolla..
Ei tarvitse lennellä merta edemmäs kalaan,kun on vaan 1 sylinteri huollettavana.
N 38¤ 04' 45.2"
W 003¤ 50'45.5"
¤= astetta
Bongaaja palkitaan . Jos sattuisi niin ettei tarra ole enää paikallaan niin kuva samasta paikasta ja kahvikuitti riittää
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Vielä varmistamatonta tietoa mutta yleensä niin luotettavasta HMTT lähteestä .. Loppukiri onnistui.
Zoltanilla on yhteensä kasassa 205 989 km IBAF ajoa ja siihen päälle Australian 2566km. (maileina 127 031)
4.11.2012 - 2.11.2013 kilometrejä tuli 103 705. (63 460mi)
Aivan hurjat lukemat ja kun tiedetään, että todellisuudessa kilometrejä on vielä enemmän koska tarkastus yleensä lyhentää matkaa ja listalla on sääntöleikkurin typistämää matkaa.
Ajaminen ei voi olla ollut muuta linnunmaitoa muuten noita kilometrejä ei ajeta. Onnittelut.
Euroopan ja koko Suomenkin mittakaavassa ja olosuhteissa aivan käsittämätön suoritus. Onneksi olkoon. Lisäksi vielä varsin poikkeuksellinen osoitus Bemarien kestävyydestä, koska ilmeisesti vain yksi ajo oli ajettu Hondalla.?
Onneksi tavoitteet eivät lopu, sillä kukaan Euroopassa eikä edes Suur-Suomessakaan ole vielä ajanut 30/30 tai 100.000 mailia eli 160.000 km vuoden aikana.