Zoltan kirjoitti:700 raja rikottu ! Ahteri näyttää 701 suoritusta 30.12.2014 Hienoa me !
Mulle tuo kyllä näyttää edelleen 685 suoritusta! 693:een voidaan saapuneilla ajoilla päästä, mutta 8 (noista 701:stä) on hylsyä (eli hakemus hylätty) ja ne eivät ikävä kyllä ikinä taida tulla suorituksiksi!
Vrt. jos vaikka menisin sadanmetrin lähtöviivalle yrittämään uutta maailmanennätystä ja reisi pamahtaa 90 metrin kohdalla (tai jos pääsisin maaliviivan yli, niin aika saattaisi painua karvan yli 10s ), niin eihän se ole maailmanennätysSUORITUS, pelkkä yritys korkeintaan!
Zoltan kirjoitti:700 raja rikottu ! Ahteri näyttää 701 suoritusta 30.12.2014 Hienoa me !
Mulle tuo kyllä näyttää edelleen 685 suoritusta! 693:een voidaan saapuneilla ajoilla päästä, mutta 8 (noista 701:stä) on hylsyä (eli hakemus hylätty) ja ne eivät ikävä kyllä ikinä taida tulla suorituksiksi!
Vrt. jos vaikka menisin sadanmetrin lähtöviivalle yrittämään uutta maailmanennätystä ja reisi pamahtaa 90 metrin kohdalla (tai jos pääsisin maaliviivan yli, niin aika saattaisi painua karvan yli 10s ), niin eihän se ole maailmanennätysSUORITUS, pelkkä yritys korkeintaan!
Hakuehdot: Suorituspäivä: 1.1.2014 – 30.12.2014 = 701 täytyy uskoa kun kerran meidän hieno Ahteri näyttää .
Ps . kestäisköhän tuo reisi edes noin pitkälle ? Istu vaan pyörän selässä
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan kirjoitti:700 raja rikottu ! Ahteri näyttää 701 suoritusta 30.12.2014 Hienoa me !
Mulle tuo kyllä näyttää edelleen 685 suoritusta! 693:een voidaan saapuneilla ajoilla päästä, mutta 8 (noista 701:stä) on hylsyä (eli hakemus hylätty) ja ne eivät ikävä kyllä ikinä taida tulla suorituksiksi!
Vrt. jos vaikka menisin sadanmetrin lähtöviivalle yrittämään uutta maailmanennätystä ja reisi pamahtaa 90 metrin kohdalla (tai jos pääsisin maaliviivan yli, niin aika saattaisi painua karvan yli 10s ), niin eihän se ole maailmanennätysSUORITUS, pelkkä yritys korkeintaan!
Hakuehdot: Suorituspäivä: 1.1.2014 – 30.12.2014 = 701 täytyy uskoa kun kerran meidän hieno Ahteri näyttää .
Ps . kestäisköhän tuo reisi edes noin pitkälle ? Istu vaan pyörän selässä
Pyörän selässä tietysti tuo yritys..., luulitko että juosten?
Ps. kyllä tuo Ahteri tosiaan näyttää vain 685 ajoa tälle vuodelle tuolla hakuehdolla!
Laitetaas tällainen "korotetut" listaus vielä viime vuodelta, jossa sellaiset ajajat, joilla ajoja vuonna 2014 enemmän kuin ikinä ennen. Perässä luku, joka ilmaisee ajettujen ajojen määrää. Ainakin Petrin osalta vielä luku tarkentuu parilla ajolla ylöspäin! Uusia kuljettajia ei ole listattu, kun niillä on ihan oma paikkansa!
Terhelä Petri 38
Kuusela Kari 18
Takarautio Mika 17
Hannula Jari 11
Finnilä Seppo 10
Ahonen Sari 10
Vainio Antero 10
Ojala Tapani 9
Räisänen Timo 7
Vekara Antti 7
Viemerö Jorma 6
Kukkula Juho 6
Koskela Lasse 4
Hanhikoski Harri 4
Maunu Heikki 4
Puranen Raino Viljam 4
Kesälahti Juha 4
Räisänen Risto 4
Kemppainen Teuvo 4
Kuikka Ari 3
Kitkala Pertti 3
Pakkanen Heikki 3
Larke Mikke 3
Larke Henrik 3
Kovanen Marko 2
Lagus Markku 2
Karvonen Markku 2
Huhta Reijo 2
Storkamp Sören 2
Sharsan Henri 2
Laitinen Mika 2
Kähkönen Heikki 2
Enqvist Jouni 2
Toivottavasti ensi vuoden listalta löytyy kaikki samat nimet ja ennen kaikkea, toivottavasti ensi vuoden lista on huomattavasti pidempi!
Joo, kyllä hutejakin sattuu useammin kun enemmän ajaa, eli Hondan iso hylsyprosentti perustuu pitkälti siihen. Mutta toisaalta, jos vertaa BMW:hen, niin hylsytiheys kyllä Hondalla liki tupla tai paremminkin BMW:n hylsyprosentti on selvästi pienempi kuin sen "pitäisi" olla ajomääriin verrattuna! Miksiköhän?
Voisiko yksi syy olla siinä, että BMW:llä on ajettu keskimäärin kolme ajoa yhtä kuljettajaa kohden, kun Hondalla suhdeluku on 2.1 ja muilla pyörillä jotain 1.5 luokkaa. Toisin sanoen suhteellisesti Bemarilla on noita ensikertalaisia huomattavasti vähemmän, jotka etupäässä noita hylsyjä aiheuttaa!