Sivu 1/1

Juhlintaa Lahdessa

Lähetetty: 25 Tammi 2010, 21:01
Kirjoittaja Timo Räisänen
Poikamiehille ja bilehiluille Lahden messujen aikaan menovinkki.

Lahden prätkämessujen "Wiralliset Bileet" Lahden Seurahuoneella la.6.2.2010. (K18) klo 20:00 Liput liikkuvat hyvin. Lahti tulee olemaan tupaten täynnä tuona iltana. Haluamme bileisiin pääsääntöisesti Pärinä-Jannuja ja Surina-Sussuja. Varmista mukanaolosi ostamalla 20€ lippu ennakkoon.
www.menolippu.fi tai mikä tahansa Lippupalvelun toimipiste.
Netistä tai puhelinpalvelusta varaamalla noudettavissa myös R-kioskeilta.
Paikalla Melrose, Housewreckers, Riku Routo, Mato ja Giacomo Agostini.

Mato

Re: Juhlintaa Lahdessa

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 13:44
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Eiköhän koko IBA Finlandin näyttelyporukka/yöksi jäävät jäsenet yms. olla menossa tänne ?

-Harri.mopomies-

Re: Juhlintaa Lahdessa

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 18:40
Kirjoittaja jonkko
Kyll mä jo lipun tilasin,tulikin jo.Ei auta muu kun suoriutua ajosta et sinnekin ehtii :lol: