ARTIC BUTT
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Re: ARTIC BUTT
Harmaata työpäivää kullekin ja eläkeläisille myös rattoisampia hetkiä !
Toivottavasti vyössä on reiät ja mitta riittänyt juhlapyhien mässäilyn aikana
Otsikon mukaisiin ajoihin ei vieläkään ilmeisesti olla päästy, mutta treenaus käy kiivaana. Matti sai viikon 53 tamapattua Winter Buttina ja samoin Jukka sekä länsirannikon hurjat Sari, Pete ja Maukka. Jos kaikki menee tarkastuksesta läpi niin laskujeni mukaan niitä olisi huristeltu jo 9 kpl tähän talveen ja tähän astisena ennätystalvena 2015-16 ajettiin "vain" 12 Winteriä, joten vauhti on loistava
Ja onhan niitä Ice Buttejakin jokunen jo tilastoissa kuluvalle talvelle, joten pitänee olla tyytyväinen, vaikka sairastupakin täyttyy ja "vemppaa" on myönnetty viikkotolkulla.
JK-balleriina alkaa kylläkin kuntoutua, mutta Jukan pohjeluu kestänee hanuriajoa vasta kevään korvalla.
Talvi alkaa puskea Siperiasta myös eteläiseen Suomeen eli talvisempia ajokelejä on luvassa.....pöllyävää lunta, polanteita, tiekarhun kynnenjälkiä ja kaikkea muuta hauskaa. Laittakaahan vaatetta päälle ja pysykää ruuhka-aikoina pois pääväyliltä.
t. seppo jr
Toivottavasti vyössä on reiät ja mitta riittänyt juhlapyhien mässäilyn aikana
Otsikon mukaisiin ajoihin ei vieläkään ilmeisesti olla päästy, mutta treenaus käy kiivaana. Matti sai viikon 53 tamapattua Winter Buttina ja samoin Jukka sekä länsirannikon hurjat Sari, Pete ja Maukka. Jos kaikki menee tarkastuksesta läpi niin laskujeni mukaan niitä olisi huristeltu jo 9 kpl tähän talveen ja tähän astisena ennätystalvena 2015-16 ajettiin "vain" 12 Winteriä, joten vauhti on loistava
Ja onhan niitä Ice Buttejakin jokunen jo tilastoissa kuluvalle talvelle, joten pitänee olla tyytyväinen, vaikka sairastupakin täyttyy ja "vemppaa" on myönnetty viikkotolkulla.
JK-balleriina alkaa kylläkin kuntoutua, mutta Jukan pohjeluu kestänee hanuriajoa vasta kevään korvalla.
Talvi alkaa puskea Siperiasta myös eteläiseen Suomeen eli talvisempia ajokelejä on luvassa.....pöllyävää lunta, polanteita, tiekarhun kynnenjälkiä ja kaikkea muuta hauskaa. Laittakaahan vaatetta päälle ja pysykää ruuhka-aikoina pois pääväyliltä.
t. seppo jr
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4113
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ARTIC BUTT
Oliko eilen joku denaturoitu kuski tienpäällä kun Lahdesta päin kohden Vääksyä tuli illan pimetessä talvikuski keltaisessa liivissä hyvä syöttö päällä, ei merkkiäkään että olisi kylmä, lunta tai liukasta.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: ARTIC BUTT
Morjes kaikille
Sunnuntai-iltana lähdin vielä yrittämään otsikon mukaista ajoa. Valmistautuminen oli vaativaan ajoon hieman huonolla tojalla. Puodissa oli uuden tietojärjestelmän vuoksi inventointi teettänyt ylimääräistä ilta- ja viikonloppuduunia parin viikon ajan, mutta kun mopo oli valmiiksi pohjoisessa ja halpislento, jota ei voinut siirtää, oli myös varattuna, niin sinivalkoisin siivin sunnuntai-iltana Kittilään ja hieman väsyneenä aloituskuittia ottamaan.
Levillä lunta on vielä reilusti ja tie Leviltä Sinettään oli puhdistamatta. Tiellä neljä ajouraa, keskellä ohitukset mahdottomaksi tekevä keskivalli ja reunimmaisen ajouran ja aurauskeppien välissä myös lumipatja. Gessussa oli nyt bemaripalstan suosituksia noudattaen kokeilurenkaina Mitas E 09-sarja alla ja paineet jotain 0,8 baria. Lämpötila oli kuitenkin plussan puolella. Gessu näytti jopa kahdeksan astetta, mutta tuskin sitä ihan niin paljoa oli. Joku diginäyttö oli 4 astetta. Gerbingit oli puettuna kuitenkin ja pienimmällä mahdollisella säädöllä tulilla. Sinettän kohdalla olisi pitänyt kääntyä takaisin ettei Napapiiri ylittyisi ja ajella takaisin Kittilään ja sieltä sitten Muonioon tai Sodankylään. Ensimmäinen 150 kilometriä oli kuitenkin vienyt ajohalut luistella spooreissa ja lumimösössä, joten lennosta vaihto Arcticista Ice Buttiin ja Napapiirin Shellille ottamaan "pakollinen" kuitti. Ennen Sinettää onnistuin muutamiksi sekunneiksi järkyttymään Gessun oikutteluun. Pyörä alkoi woblaamaan urissa ja perä heitteli puolelta toiselle kuin vikuri hevonen. Vähensin kaasua ja iskin jalat tein pintaan. Onnistuin seisontatuen raapaisemaan huomaamattani sivulle ja tämähän sammutti moottorin. En sitä heti huomannut ja vasta kun vauhti pysähtyi ja järki alkoi uudestamaan juoksemaan klönteissä, niin hokasin seisiontatuen olevan syypää moottorin sammumiseen. Tosiaan Sinettään kesti lähes 2,5 tuntia, joten jos tiet olisivat edes yhtä huonosti aurattuja, niin aika ei ehkä olisi riittänyt Arcticin ajamiseeen.
Rovaniemeltä Kemiin nelostie oli jo puhtaampi ja urattomampi ja loppumatkasta ei ollut kuin kostea tienpinta, joten rekkojen perässä ei voinut pitkään ajaa vesisumupilvessä. Yön tunteina tiet tyhjenivät ja matka joutui. Jossakin Vaasan alapuolella ainakin risteysalueita suolattiin ja tien pinta oli kosteaa aina Turkuun saakka. Turusta Loviisaan tie olikin sitten jo lähes kuivaa. Ja harvinainen talviajo kun lämmöt eivät kertaakaan valahtaneet pakkasen puolelle. Samat hirvet kävivät Rovaniemen ja Kemin välissä jälleen tien reunalla morjestamassa, mutta yhtään poroa ei näkynyt.
Aikaa kului rapiat 20 tuntia ja pidentynyt päivä teki ajosta ihan mukavan ajaa hieman väsyneenäkin. Renkaat toimivat lumessa, mutta paljaalle asfaltille nostin rengaspaineet 1,5 barin lukemiin, koska ne tuntuivat tosi vetelältä alle barin paineilla.
Hetken päästä näemme mikä lopullinen talviajojen saldo oli kuluvana talvena. Norjan sulkeminen vei isomman kiiman talviajoilta, mutta jos taas ensi talvena sitä Polar Buttia yrittämään ja kuningasajohan eli mielestäni vaikein näistä neljästä on selkeästi Arctic Butt.
t. seppo jr
Sunnuntai-iltana lähdin vielä yrittämään otsikon mukaista ajoa. Valmistautuminen oli vaativaan ajoon hieman huonolla tojalla. Puodissa oli uuden tietojärjestelmän vuoksi inventointi teettänyt ylimääräistä ilta- ja viikonloppuduunia parin viikon ajan, mutta kun mopo oli valmiiksi pohjoisessa ja halpislento, jota ei voinut siirtää, oli myös varattuna, niin sinivalkoisin siivin sunnuntai-iltana Kittilään ja hieman väsyneenä aloituskuittia ottamaan.
Levillä lunta on vielä reilusti ja tie Leviltä Sinettään oli puhdistamatta. Tiellä neljä ajouraa, keskellä ohitukset mahdottomaksi tekevä keskivalli ja reunimmaisen ajouran ja aurauskeppien välissä myös lumipatja. Gessussa oli nyt bemaripalstan suosituksia noudattaen kokeilurenkaina Mitas E 09-sarja alla ja paineet jotain 0,8 baria. Lämpötila oli kuitenkin plussan puolella. Gessu näytti jopa kahdeksan astetta, mutta tuskin sitä ihan niin paljoa oli. Joku diginäyttö oli 4 astetta. Gerbingit oli puettuna kuitenkin ja pienimmällä mahdollisella säädöllä tulilla. Sinettän kohdalla olisi pitänyt kääntyä takaisin ettei Napapiiri ylittyisi ja ajella takaisin Kittilään ja sieltä sitten Muonioon tai Sodankylään. Ensimmäinen 150 kilometriä oli kuitenkin vienyt ajohalut luistella spooreissa ja lumimösössä, joten lennosta vaihto Arcticista Ice Buttiin ja Napapiirin Shellille ottamaan "pakollinen" kuitti. Ennen Sinettää onnistuin muutamiksi sekunneiksi järkyttymään Gessun oikutteluun. Pyörä alkoi woblaamaan urissa ja perä heitteli puolelta toiselle kuin vikuri hevonen. Vähensin kaasua ja iskin jalat tein pintaan. Onnistuin seisontatuen raapaisemaan huomaamattani sivulle ja tämähän sammutti moottorin. En sitä heti huomannut ja vasta kun vauhti pysähtyi ja järki alkoi uudestamaan juoksemaan klönteissä, niin hokasin seisiontatuen olevan syypää moottorin sammumiseen. Tosiaan Sinettään kesti lähes 2,5 tuntia, joten jos tiet olisivat edes yhtä huonosti aurattuja, niin aika ei ehkä olisi riittänyt Arcticin ajamiseeen.
Rovaniemeltä Kemiin nelostie oli jo puhtaampi ja urattomampi ja loppumatkasta ei ollut kuin kostea tienpinta, joten rekkojen perässä ei voinut pitkään ajaa vesisumupilvessä. Yön tunteina tiet tyhjenivät ja matka joutui. Jossakin Vaasan alapuolella ainakin risteysalueita suolattiin ja tien pinta oli kosteaa aina Turkuun saakka. Turusta Loviisaan tie olikin sitten jo lähes kuivaa. Ja harvinainen talviajo kun lämmöt eivät kertaakaan valahtaneet pakkasen puolelle. Samat hirvet kävivät Rovaniemen ja Kemin välissä jälleen tien reunalla morjestamassa, mutta yhtään poroa ei näkynyt.
Aikaa kului rapiat 20 tuntia ja pidentynyt päivä teki ajosta ihan mukavan ajaa hieman väsyneenäkin. Renkaat toimivat lumessa, mutta paljaalle asfaltille nostin rengaspaineet 1,5 barin lukemiin, koska ne tuntuivat tosi vetelältä alle barin paineilla.
Hetken päästä näemme mikä lopullinen talviajojen saldo oli kuluvana talvena. Norjan sulkeminen vei isomman kiiman talviajoilta, mutta jos taas ensi talvena sitä Polar Buttia yrittämään ja kuningasajohan eli mielestäni vaikein näistä neljästä on selkeästi Arctic Butt.
t. seppo jr
Re: ARTIC BUTT
Aurinkoista aamupäivää !
Glykolimiesten ja termisten roudareiden hallitus on kokoontunut eilen Pallaksen huipulla. Niin kauas kuin silmä kantoi levittäytyi kaunis pohjoinen luontomme ja lumiseen viittaan peittäytyi termisten talviajojen pyhä maa.
Kausi tosiaan päättyi kuun vaihteeseen ja yhteensä 19 talviajoa oli ajokauden saldo. Ei se ollut loistava, mutta oli se vähintäänkin erinomainen....ainakin omasta mielestäni.
Hallitus kokoontuikin pohtimaan miten kehitetään talviajojen kiinnostavuutta ja lisätään ajajamääriä tilanteessa, jossa moni kuski suunnittelee lopettavansa rautaperseilyn kokonaan
Joulu-helmikuussa rp-ajon suorittaminen ei ole läheskään yhtä helppoa kuin kesäaikana. Moneen kertaan tässäkin juttuketjussa on mainittu erot kesävarusteiden ja talviajovarusteiden välillä. Se on myös turvallisuus kysymys, kuten huomattiin ainakin kahdessa tapauksessa, kun lihaksia ja luita paukkui ja seurauksena sairauslomia ja keskeytyksiä ajoihin.
Kaikesta huolimatta tarkoituksena on ajaa tulevana ajokautena ainakin Suomessa ”termisiä” talviajoja ja jos Korona on kokonaan selätetty ja rajat aukeavat Norjaan, niin Honningsvågissa juhlitaan Polar Butt-suorituksia...
Jos talviajot kiinnostavat ja haluat osallistua joulukuussa 2021, niin laittakee suven aikana viestiä..,
t.Seppo jr
Glykolimiesten ja termisten roudareiden hallitus on kokoontunut eilen Pallaksen huipulla. Niin kauas kuin silmä kantoi levittäytyi kaunis pohjoinen luontomme ja lumiseen viittaan peittäytyi termisten talviajojen pyhä maa.
Kausi tosiaan päättyi kuun vaihteeseen ja yhteensä 19 talviajoa oli ajokauden saldo. Ei se ollut loistava, mutta oli se vähintäänkin erinomainen....ainakin omasta mielestäni.
Hallitus kokoontuikin pohtimaan miten kehitetään talviajojen kiinnostavuutta ja lisätään ajajamääriä tilanteessa, jossa moni kuski suunnittelee lopettavansa rautaperseilyn kokonaan
Joulu-helmikuussa rp-ajon suorittaminen ei ole läheskään yhtä helppoa kuin kesäaikana. Moneen kertaan tässäkin juttuketjussa on mainittu erot kesävarusteiden ja talviajovarusteiden välillä. Se on myös turvallisuus kysymys, kuten huomattiin ainakin kahdessa tapauksessa, kun lihaksia ja luita paukkui ja seurauksena sairauslomia ja keskeytyksiä ajoihin.
Kaikesta huolimatta tarkoituksena on ajaa tulevana ajokautena ainakin Suomessa ”termisiä” talviajoja ja jos Korona on kokonaan selätetty ja rajat aukeavat Norjaan, niin Honningsvågissa juhlitaan Polar Butt-suorituksia...
Jos talviajot kiinnostavat ja haluat osallistua joulukuussa 2021, niin laittakee suven aikana viestiä..,
t.Seppo jr
-
- Timanttiperse
- Viestit: 5010
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP ry, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: ARTIC BUTT
Moi!
19 kpl termisiä ajosuorituksia on hieno määrä!
Arctic Butt on hankalin toteuttaa ja Polar Butt on mielestäni ehdottomasti hienoin näistä talviajoista. Yleensä kunnon seikkailu mahtavissa maisemissa
-Harri.mopomies-
19 kpl termisiä ajosuorituksia on hieno määrä!
Arctic Butt on hankalin toteuttaa ja Polar Butt on mielestäni ehdottomasti hienoin näistä talviajoista. Yleensä kunnon seikkailu mahtavissa maisemissa
-Harri.mopomies-
-1 157 852 km (01/06/83 - 14/05/24)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
Re: ARTIC BUTT
Aurinkoista kesäaikaa!
Täälläkin on toivuttu glykolimiesten hallituksen suunnittelukokouksesta ylämaista.
Aikaero vaivasi hetken kun laskeuduimme alas.
Kukaan ei ole Seppo syntyessään.
Olihan sinne talviajureiden joukkoon ilmaantunut uusi nimi, hieno homma, tervetuloa joukkoon.
Jr:n kanssa olemme lupaantuneet oheistamaan ja opettamaan talviajon saloihin. Viestiä vaan tänne palstoille.
Uusien ajureiden hankinta niin kesä kuin talviajoihin on tärkeää puuhaa.
Nykyiset ajurit sharmaantuu ja ajointo laantuu.
Kesäaikaan siirrytty ja Pääsiäisajelulle päästään, josko valtiovalta liikkumisen suo.
Turvallisia kilometrejä!
Sr
Täälläkin on toivuttu glykolimiesten hallituksen suunnittelukokouksesta ylämaista.
Aikaero vaivasi hetken kun laskeuduimme alas.
Kukaan ei ole Seppo syntyessään.
Olihan sinne talviajureiden joukkoon ilmaantunut uusi nimi, hieno homma, tervetuloa joukkoon.
Jr:n kanssa olemme lupaantuneet oheistamaan ja opettamaan talviajon saloihin. Viestiä vaan tänne palstoille.
Uusien ajureiden hankinta niin kesä kuin talviajoihin on tärkeää puuhaa.
Nykyiset ajurit sharmaantuu ja ajointo laantuu.
Kesäaikaan siirrytty ja Pääsiäisajelulle päästään, josko valtiovalta liikkumisen suo.
Turvallisia kilometrejä!
Sr
Re: ARTIC BUTT
Moro!
Juniorin kans piti lähtee kattoon Lappia suvella, siispä sinne.
Bace gamp heinäkuu...
Artic ajo yöttömässä yössä.
Lähtö retkueella Leviltä kohti Kilpisjärveä- Mustia pilviä, vettä, märkää asfalttia.
Siitä huolimatta kuivana Kilpisen Retkulaan aamupalalle.
Tankki täyteen Rousun Nesteeltä ja kohti Kittilää ja siitä Sodankylää.
Kuppi kaffetta Sodankylästä, Utsjoki ...Nuorgam, banaani välipala Auralan K-kaupassa.
Siitä äijät intona kohti alamäkee, Napapiiri
Poroja oli siellä ja täällä mutta matka jatkui turvallisesti.
Höyrymakkara Napapiirin Shellillä ja siitä saatiin veren sokerit kuntoon ja ja matka jatkui, Sodankylä ja Kittilän Nesteelle missä stoppi.
Artic Butt summer 1600
On se kovaa kyytiä suvellakin
Olisko ensi talvelle starttaajia...???
Mukana
Sr
Artic butt
Juniorin kans piti lähtee kattoon Lappia suvella, siispä sinne.
Bace gamp heinäkuu...
Artic ajo yöttömässä yössä.
Lähtö retkueella Leviltä kohti Kilpisjärveä- Mustia pilviä, vettä, märkää asfalttia.
Siitä huolimatta kuivana Kilpisen Retkulaan aamupalalle.
Tankki täyteen Rousun Nesteeltä ja kohti Kittilää ja siitä Sodankylää.
Kuppi kaffetta Sodankylästä, Utsjoki ...Nuorgam, banaani välipala Auralan K-kaupassa.
Siitä äijät intona kohti alamäkee, Napapiiri
Poroja oli siellä ja täällä mutta matka jatkui turvallisesti.
Höyrymakkara Napapiirin Shellillä ja siitä saatiin veren sokerit kuntoon ja ja matka jatkui, Sodankylä ja Kittilän Nesteelle missä stoppi.
Artic Butt summer 1600
On se kovaa kyytiä suvellakin
Olisko ensi talvelle starttaajia...???
Mukana
Sr
Artic butt
Re: ARTIC BUTT
Aamujen aamua ja vieläpä sumuista sellaista...
En ollut ajamassa persajoa, vaikka sumua näinkin aamuyöstä...... ja väärin uudestaan... en ollut Jaloviinaa nauttinut, vaikka sankkaa utua oli varsinkin Loimijoen päällä. Riihitonttuna häärin ja eilen tappuroituja vehnänjyviä parvessa kääntelin
Senioria alkoi lämmittelemään ajatusta ensi talven (Termisistä) Talviajoista. Yksi sun toinen ajelee varmaan palmun alla ensi talvena, jos Koronan kurimuksesta rajat aukeavat, mutta "tosimiehet" suuntaavat palelemaan Napapiirin yläpuolelle. Toki siellä voi olla houkutuksia kuten etelässäkin.... punakynsikoppeloita ja muuta vanhempaa riistaeläintä..... esimerkiksi yli-ikäisiä puumia. Noh... asiaan...
Seniori niinikään uteli halukkuutta ja kiinnostusta Talviajoihin (kirjoitetaan oikeasti isolla ). Kiinnostusta voi laittaa tähän viestiketjuun tai sitten jos aikataulu passaa, niin Tervetuloa saunomaan Glykolimiesten ja Termisten Roudareiden kesätapaamiseen Marskin Majan kelohuvilalle ensi viikon keskiviikkona 18.8. klo 18:00. Tarkoitus olisi makkaranpaiston ja saunomisen ohella suunnitella ensi talven ajoja.
Jos Whatsapp-viestittelyyn on luottaminen, niin paikalla Seniori, JK-balleriina, Haaken Terska, Laagerin Masa, Salosen Jukkis, Juniori, Niemelän Pertsa....Taika-Pasilla vahva ehkä...... alkoi perumaan kun pyydettiin esiintymään borateissa
Lisätiedot 050-61977
t. seppo jr
En ollut ajamassa persajoa, vaikka sumua näinkin aamuyöstä...... ja väärin uudestaan... en ollut Jaloviinaa nauttinut, vaikka sankkaa utua oli varsinkin Loimijoen päällä. Riihitonttuna häärin ja eilen tappuroituja vehnänjyviä parvessa kääntelin
Senioria alkoi lämmittelemään ajatusta ensi talven (Termisistä) Talviajoista. Yksi sun toinen ajelee varmaan palmun alla ensi talvena, jos Koronan kurimuksesta rajat aukeavat, mutta "tosimiehet" suuntaavat palelemaan Napapiirin yläpuolelle. Toki siellä voi olla houkutuksia kuten etelässäkin.... punakynsikoppeloita ja muuta vanhempaa riistaeläintä..... esimerkiksi yli-ikäisiä puumia. Noh... asiaan...
Seniori niinikään uteli halukkuutta ja kiinnostusta Talviajoihin (kirjoitetaan oikeasti isolla ). Kiinnostusta voi laittaa tähän viestiketjuun tai sitten jos aikataulu passaa, niin Tervetuloa saunomaan Glykolimiesten ja Termisten Roudareiden kesätapaamiseen Marskin Majan kelohuvilalle ensi viikon keskiviikkona 18.8. klo 18:00. Tarkoitus olisi makkaranpaiston ja saunomisen ohella suunnitella ensi talven ajoja.
Jos Whatsapp-viestittelyyn on luottaminen, niin paikalla Seniori, JK-balleriina, Haaken Terska, Laagerin Masa, Salosen Jukkis, Juniori, Niemelän Pertsa....Taika-Pasilla vahva ehkä...... alkoi perumaan kun pyydettiin esiintymään borateissa
Lisätiedot 050-61977
t. seppo jr
Re: ARTIC BUTT
Moro
Mää kysyn vaan....oliko kukaan lähdössä Nordkappiin joulukuun alussa termisiä ajoja ”suorittamaan” ?
Seniorilta puuttuu vissiin viikot 48 ja 49. Tars lähtee Polar tai Arctic Buttia ajamaan....
No onhan tässä vielä pikkujoulutkin juhlimatta joten sielläkin voi ilmoittautua letkan jatkoksi.
t. Seppo jr
Mää kysyn vaan....oliko kukaan lähdössä Nordkappiin joulukuun alussa termisiä ajoja ”suorittamaan” ?
Seniorilta puuttuu vissiin viikot 48 ja 49. Tars lähtee Polar tai Arctic Buttia ajamaan....
No onhan tässä vielä pikkujoulutkin juhlimatta joten sielläkin voi ilmoittautua letkan jatkoksi.
t. Seppo jr
Re: ARTIC BUTT
Latu oli valmiina.
-5, lunta 15 cm ajouraa nastojen purra. Ajovalot ja renkaat kuntoon, kamppeet päälle ja paanalle.
Päässeekö Nordkappii enne Joulua?
-S
-5, lunta 15 cm ajouraa nastojen purra. Ajovalot ja renkaat kuntoon, kamppeet päälle ja paanalle.
Päässeekö Nordkappii enne Joulua?
-S