Re: SS3000 Baltic-Rus korkkaus
Lähetetty: 15 Elo 2018, 09:50
Treenaa, treenaa niin mahdut porukkaan...
Seniori patisti mua aikanaan ja tietysti jo aiemmin Juti nuoria junnuja jäällä. Jäihän se seniori & juniorin RUS-Balticin eka päivä lyhyeksi 20 kilsaa. Vika oli juniorin. Ensinnäkin päästin "herrasmiehenä" venakon passiluukulle seniorin jälkeen ja daamin viisumissa oli jotakin muristavaa ainakin vartin verran. Ja ajovauhti ei ollut riittävän kovaa paikkaamaan tietyömaat, ruuhkat ja muut aikasyöpöt.
Tästä suivaantuneena lähdin treenaamaan vauhtia parilla kulta-ajolla. No ei niitä sitten tarvinnut ajaa kuin yksi ja siitäkään ei ole täyttä varmuutta että onko se kelvollinen....
Tien päällä oli riittävästi kalustoa. Jonkin verran oli vielä niitä jäähallin kokoisia vaunuja ja asuntoautoja. Lähes 18 tunnin sade ja kevyt usva yöllä olivat ehkä pahimmat hidastimet. Ajelin ensin Tukholmasta Pohjanmeren rannalle Esbjergiin ja sieltä Kattegatin rannalle Fredrikshaveniin. Sieltä lyhyt kurvaus E6-tietä Halmdtadin alapuolelle. Reitti olisi nopea ilman E45-tien tietöitä ja nyt myös E4-tiellä Nyköpingin jälkeen isot jonot Tukholmaan tullessa.
Piti siis treenata kahdesti, mutta kengät ja varusteet märkinä hörpitään kuohuviiniä Viking Gracen Premium-aamiaisella. Kannatti maksaa 6 euroa lisää ja välttää aasialaiset Meriaamiaisella.
Ehkä syyskuussa uusi treeni ja sitten pitää varovaisesti kysyä Seniorilta, notta lähretäänkö taas Venäjälle.
Ja pieniä murheita oli LT:n ajonestolaitteen kanssa. Mutta hyvä ettei tapahtunut itänaapurissa...
t.juniori
Seniori patisti mua aikanaan ja tietysti jo aiemmin Juti nuoria junnuja jäällä. Jäihän se seniori & juniorin RUS-Balticin eka päivä lyhyeksi 20 kilsaa. Vika oli juniorin. Ensinnäkin päästin "herrasmiehenä" venakon passiluukulle seniorin jälkeen ja daamin viisumissa oli jotakin muristavaa ainakin vartin verran. Ja ajovauhti ei ollut riittävän kovaa paikkaamaan tietyömaat, ruuhkat ja muut aikasyöpöt.
Tästä suivaantuneena lähdin treenaamaan vauhtia parilla kulta-ajolla. No ei niitä sitten tarvinnut ajaa kuin yksi ja siitäkään ei ole täyttä varmuutta että onko se kelvollinen....
Tien päällä oli riittävästi kalustoa. Jonkin verran oli vielä niitä jäähallin kokoisia vaunuja ja asuntoautoja. Lähes 18 tunnin sade ja kevyt usva yöllä olivat ehkä pahimmat hidastimet. Ajelin ensin Tukholmasta Pohjanmeren rannalle Esbjergiin ja sieltä Kattegatin rannalle Fredrikshaveniin. Sieltä lyhyt kurvaus E6-tietä Halmdtadin alapuolelle. Reitti olisi nopea ilman E45-tien tietöitä ja nyt myös E4-tiellä Nyköpingin jälkeen isot jonot Tukholmaan tullessa.
Piti siis treenata kahdesti, mutta kengät ja varusteet märkinä hörpitään kuohuviiniä Viking Gracen Premium-aamiaisella. Kannatti maksaa 6 euroa lisää ja välttää aasialaiset Meriaamiaisella.
Ehkä syyskuussa uusi treeni ja sitten pitää varovaisesti kysyä Seniorilta, notta lähretäänkö taas Venäjälle.
Ja pieniä murheita oli LT:n ajonestolaitteen kanssa. Mutta hyvä ettei tapahtunut itänaapurissa...
t.juniori