Sivu 1/1

Rautaperse infoa

Lähetetty: 13 Helmi 2019, 22:19
Kirjoittaja BemAri
Rautaperse infoa on tarjolla ainakin seuraavilla paikkakunnilla:

IBAFinlandilla pieni osasto (=esittelypöytä) Porin MotorShow messuilla 2.-3.3
http://www.satakunnanmessut.fi/motorshow/

23.3 Forssassa Rautaperse info
lisätietoa: https://www.facebook.com/events/351524355697523/

24.3 Porissa Rautaperse info
lisätietoa: https://www.facebook.com/events/353579998571319/

Infotilaisuuksiin voi osallistua myös jo aiemmin ajaneet :)

ps. jos haluat järjestää IBA infotilaisuuden paikkakunnallasi esim. paikalliskerholle, kaveriporukalle tai muulle ryhmälle, ota yhteyttä.
materiaalia ja aineistoa on valmiina tilaisuutta varten.

Re: Rautaperse infoa

Lähetetty: 15 Helmi 2019, 16:45
Kirjoittaja Zoltan
Kyllä Haltialassakin voidaan kerran kesässä pitää infotilaisuus perinteisesti .

Re: Rautaperse infoa

Lähetetty: 24 Maalis 2019, 14:09
Kirjoittaja levoksep
Info pidetty Forssassa

Paikalla 26 henkeä kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. Motoristeista kymmenkunta oli vanhoja rautahanureita ja loput toivottavasti tulevia. Infomateriaali vaatii vielä pientä fiilausta, mutta tälläkin setillä saatiin pari tuntia kulumaan.

Lopputuloksena ehdotetaan osallistujille paria ajoa ajettavaksi tulevana suvena. Paikallislehti tekee jutun infosta ja Seniorin kanssa joudumme radioon ensi perjantaina.

Jaloa Rautahanuriaatetta levitetty siis Lounais-Hämeeseen yhteistyössä Forssan Matkamotoristien kanssa.

t.seppo jr :D

Re: Rautaperse infoa

Lähetetty: 24 Maalis 2019, 20:09
Kirjoittaja Zoltan
Hienoa toimintaa talvikankeilta motoristeilta . Paikallislehden juttua tuossa .

https://www.forssanlehti.fi/lounais-ham ... toa-239332

Re: Rautaperse infoa

Lähetetty: 24 Maalis 2019, 20:35
Kirjoittaja Lassi
Zoltan kirjoitti:Hienoa toimintaa talvikankeilta motoristeilta . Paikallislehden juttua tuossa .

https://www.forssanlehti.fi/lounais-ham ... toa-239332
30 euroa maksais lukea juttu, ei taida kannattaa. Joku vois skannata sen vaikka tänne siitä lehdestä.

Re: Rautaperse infoa

Lähetetty: 25 Maalis 2019, 15:19
Kirjoittaja BemAri
Lassi kirjoitti:
Zoltan kirjoitti:Hienoa toimintaa talvikankeilta motoristeilta . Paikallislehden juttua tuossa .

https://www.forssanlehti.fi/lounais-ham ... toa-239332
30 euroa maksais lukea juttu, ei taida kannattaa. Joku vois skannata sen vaikka tänne siitä lehdestä.

Koitetaas tollaista linkkiä:
https://www.forssanlehti.fi/lounais-ham ... lewRQQwNs8

Re: Rautaperse infoa

Lähetetty: 28 Maalis 2019, 17:49
Kirjoittaja Zoltan
Lassi kirjoitti:
30 euroa maksais lukea juttu, ei taida kannattaa. Joku vois skannata sen vaikka tänne siitä lehdestä.
Älä Lassi pihistele , juttu on hintansa väärtti ;)

Re: Rautaperse infoa

Lähetetty: 28 Maalis 2019, 20:07
Kirjoittaja Lassi
Zoltan kirjoitti:
Lassi kirjoitti:
30 euroa maksais lukea juttu, ei taida kannattaa. Joku vois skannata sen vaikka tänne siitä lehdestä.
Älä Lassi pihistele , juttu on hintansa väärtti ;)
Toi toinen linkki toimi, ihan hyvä juttu....