Perinteiset BB2500K Gold ja BB1500 Gold kääntöpaikat ohitettu Saksassa. 9. ajovuorokausi suuntautuu kohden Gävleä ja sitten vielä viimeisenä päivänä lyhyen "lisäkoukun" saattelemana Pohjanlahden ympäri.
-Harri.mopomies-
1 183 501 km (01/06/83 - 23/04/25)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 232 619 km (03/06/00 - 12/07/24)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
Mopo ja kuljettaja eivät suinkaan ole jäänneet Ödeshögin maisemiin, vaan Spot:sta loppuivat patterit ja nyt niitä vaihdetaan uusiin jo Gävlen majapaikassa. 9/10 pulkassa
-Harri.mopomies-
1 183 501 km (01/06/83 - 23/04/25)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 232 619 km (03/06/00 - 12/07/24)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
Spotin mukaan lopetustankkaus "leima"klo 01.28:45 Yrittäjänkadun ST1:llä Järvenpäässä. 10/10 Ths ajosuoritus on saapunut aikataulussa päätökseen. Ajotarkastuksessa selviää menikö kaikki hyväksytysti. Jo tässä vaiheessa Matille epäviralliset onnittelut. Timantti taitaa syksyllä odottaa...
-Harri.mopomies-
1 183 501 km (01/06/83 - 23/04/25)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 232 619 km (03/06/00 - 12/07/24)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
Päivää. Kauan suunniteltu ajo on maalissa.Sateita ruuhkia sitä kaikea,mutta ne kuuluu asiaan.Ajo alkoi kahdella koti lenkillä ja kolmas vei Aavasaksan kautta Gävleen,siitä tuttuja teitä Rödbyn kautta Hauseniin tuttuun majataloon.Siitä lenkki Puolaan ja takasi.Ranskan kautta Espanjaan ja sielä yksi lenkki ja samoja jalkiä takasi.Ajankohta saattoi olla sopiva kesää kohti yhä lisääntyvien ruuhkien vuoksi.Pisin aika oli n 2,5t paikallaan oloa ja useta lyhyempiä stauta.Pyörä ja äijjä kesti hyvin.Renkaat oli misch 6 takana on vielä pintaa etu enemmän kulunnu.mielenkiintoinen ajo.Harrille kiitokset yhteistyöstä ja kaikille asiassa mukana olleille.Paperisota vielä tekemättä.Tästä on hyvä jatkaa.