MP-messut 3.–5.2.2023

IBA Finlandin tapahtumiin sekä muihin mp-tapahtumiin liittyvä keskustelu
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

MP-messut 3.–5.2.2023

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

https://mp.messukeskus.com/

Hyvältä näyttää , päivä pitenee ja messut lähestyy .
IBA.n jäsenille rajoitettu määrä messulippuja allekirjoittaneelta 15 €/kpl . Nopeat syövät hitaat . Toimitus sopimuksen mukaan halutulla tavalla .
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: MP-messut 3.–5.2.2023

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Miten ois moottirpyörällä pihaan tuotuna?
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5165
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: MP-messut 3.–5.2.2023

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

PeterPanBike myy matkoja maailmalle ja takaisin messujen Tie-Vie alueella osastolla 6D2.

Lisäksi tarjolla on esitelmiä/tarinaa monen moisista reissuista, mm.

Fire & Ice 202206, omilla pyörillä Islantiina takaisin.

Perjantaina klo 15.30

Lauantaina klo 15.00

Tervetuloa!

-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA

IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: MP-messut 3.–5.2.2023

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Timo Räisänen kirjoitti: 01 Tammi 2023, 00:50 Miten ois moottirpyörällä pihaan tuotuna?
Nyt olis suvikumikelit . Vielä on muutama lippu jäljellä hintaan 15 €/päivä
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5165
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: MP-messut 3.–5.2.2023

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Messut olivat ja menivät. Pari päivää tuli PPB-standilla matkoja myytyä ja siinä sivussa pari Islannin matkan esitelmää pidettyä.

Jo perjantai aamusta lukien tosi paljon porukkaa ja ilmeisesti lauantaina oli ollut noin 31 000 kävijää. Joukossa lukuisia tuttuja ja puoli tuttuja, vähän joka puolelta Suomea.Yhteensä kävijöitä oli 56 000, joka on muutaman prosentin enemmän kuin koronaa edeltävillä messuilla. Vuosina 2021 ja 2022 ei messuja järjestetty.

-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA

IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: MP-messut 3.–5.2.2023

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Mopomiehelle oli varattu paljosta puhumisesta Ruuneberi palkinto, mutta juhlakalu karannut hipoista kesken kaiken joten palkintolautakunta nautti palkinnon itse. Hyvät mutta hiton kalliit messut, pitäisi tuommoiset kieltää tai järjestää vain joka viides vuosi.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Vastaa Viestiin