Timantin metsästystä

Alueelta on nähtävissä menossa olevat ajosuoritukset
Kerro milloin ja mitä olet ajamassa.
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Valmiina suunnitelemaan mistä kaivetaan :

https://www.flickr.com/photos/zoltaniba ... ed-friend/
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Mitä noilla muovimansikoilla tehdään ajossa?
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5165
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Timanttia on taas ilmeisen kovasti (antaumuksella) metsästetty ja kuulema kohta puolin alkaa mopon kotiutusmatka...

Jos ja kun tuo timatti-taso on aikanaan plakkarissa, niin syväkumarrus on se sen verran hurjaa touhua :o

-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA

IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Mansikat maistuivat ja suunnitelma valmistui viimeistä koordinaattia myöten . Suunnitelman mukaan käynti Ranskan maalla kääntymässä riitävän pitkällä ja Gold-ajon mittaisena . Lähtöajaksi valikoitui puoliltapäivin sunnuntaina jolloin välttettäisiin Barcelonan ruuhkat. Koukku Almerian kautta rantatielle tarjosi merimaiseman ja sekä maapuolen valomeren yön pimedessä.
Tasalämpöisestä ajosta oli turha haaveilla kun lämpötilaero muodostui 23 asteeksi välille +29-6 C . Sadevarusteita ei matkaan ottettu luottaen Forcaan , tosin Gironassa tuli hienoista lyhytaikaista tihkua visiiriin , Ennen Barceloonaa varoitelttiin kovasta tuulesta ja niinhän sitä sitten tulikin ja alkoi heiluttelemaan pyörää ja kyydissä olijoita oikein kunnolla.No samanlaista olen kokenut ennenkin joten vauhtia pitämällä heiluen eteenpäin mentiin. Barcelonan kohdalla rauhallista keliä mutta lähellä Ranskan rajaa jo ennenn kuin alkaa avarammat seudut Ranskan puolella oli puuskat sellaisia ettei pyörä meinannut pysyä enää omalla kaistalla. Onneksi liikenne oli aika hiljaista .La Jonquerassa kuitti ja takaisin päin ja varoitus taluilla takaisin päinkin varoitti vaarallisen kovasta tuulesta 30km.
Aamulla pikku lisäkilometrit varmistukseksi matkan riittävyyden takuuksi ja aikaa jäi vielä reilu tunti ylikin .Täysiä tankillisia pääsi ajamaan joten matka joutui ja maisema vaihtui hyvää tahtia.
Päiväunet maistui ja nyt lähdemme tarkistamaan ravintoloiden ruokalistoja .
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Kultakaivokselta lähdetty siirtymään kohti pohjoisen kaivoksia. Tänään mukavaa puolen perseen matkavauhtia edetty Foreca suunnittelulla.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Taukopaikka on valittu nimen perusteella? Zamora ja Gomorra vai mikä se hurvittelupaikka oikein on?
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

2500km siirrytty kohti pohjoista. Mikään ei ole sen hienompaa kuin Pariisin kevät.Huomenissa yritetään bongata kultaryntääjiä Saksanmaalla.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Näittekö kullan huuhtojia?
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Kullanhuuhtojat menneen eteenpäin vaskooliensa kanssa ennenn kuin turistirytmillä päästiin kohtaamispaikalle . Yksi olisi ollut jäljellä tavattavissa mutta laskettiin sekin karkuun. Travemunde-Helsinki väli helppo legi kun kovaäänisistä tuli ilmoitus koska syödään taas . Formulakisatkin tuli katseltua sängyssä makoillen . On se leppoisa tapa siirtyä kun meri oli tyyni eikä paatti keikkunut .
Paperityöt odottaa mutta lähtökuopissa ollaan ja timantin metsästys jatkuu edelleen .

https://spotwalla.com/locationViewer.php?id=253
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Timantin metsästys halvaantunut pakkoloman johdosta.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Vastaa Viestiin