Apukäynnistin / Boosteri

Käyttäjien ilmoituksille: Osta myy vaihda....

Vain yksityishenkilöille ellei erityisesti ja tapauskohtaisesti ole toisin sovittu.

Laita aiheen ensimmäiseksi kirjaimeksi M, O tai V sen mukaan oletko Myymässä, Ostamassa vai Vaihtamassa.
Olavi Lähteenmäki
IBAF hallitus, ajokoordinaattori

Apukäynnistin / Boosteri

Viesti Kirjoittaja Olavi Lähteenmäki »

MP-messuilta pyydetyn tarjouksen mukaan mahdollista ostaa apukäynnistin/boosteri 105€.Lisävarusteena voi ostaa pienemmät kaapelit soveltuu paremmin moottoripyörä käyttöön hinta 20€.
105€ hinta edellyttää vähintään 10kpl:een ostoa.Hintaan lisätään mahdolliset postikulut.
Linkistä pääset katsomaan mistä on kyse. (ellei aukea kopio selaimeen)

http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripy ... nistin.htm

Jos kiinnostuit laita sähköpostia olavi.lahteenmaki@ibafinland.fi

Olavi Lähteenmäki
IBA Finland
Olavi Lähteenmäki
IBA Finland
Ajokoordinaattori
elpee
Valurautahanuri

Re: Apukäynnistin / Boosteri

Viesti Kirjoittaja elpee »

Ayrtono kirjoitti:Kiva tarjous. Noitahan ei saa Amazonista kuin yhdeksälläkympillä plus postit.
Siinä on vaan se juttu että tämmönen reliikki kuin minä ei edes tiedä muuta Amazonia kuin Volvon... saati sitte ossais tehä kauppoja kyseisen toimijan kans....
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Kerho: mp69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

elpee kirjoitti:
Ayrtono kirjoitti:Kiva tarjous. Noitahan ei saa Amazonista kuin yhdeksälläkympillä plus postit.
Siinä on vaan se juttu että tämmönen reliikki kuin minä ei edes tiedä muuta Amazonia kuin Volvon... saati sitte ossais tehä kauppoja kyseisen toimijan kans....
Taitaa Volvo virman kanssa tulla vielä kulut + alv 24 % päälle, kun tuo Amazon on jenkkivirma eikä ruotsalainen, kuten tuo laatuauto.
BMW R 1200 Gs Adventure
Krämppa
Valurautahanuri
Kerho: IBAF

Viesti Kirjoittaja Krämppa »

Asiaa kirjoitat, olen samaa mieltä.
Vastaa Viestiin