Kyllä niitä ainakin neljä ajoa tuli valmiiksi kun Jaana ja Kai oli liikkeellä Olavin ja minun lisäksi . Tosin kyllä pyöriä oli liikkeellä aika paljon ,että voihan sieltä ropsahtaa myös muutama muukin ajo .
Oltiin Loviisan Ankkurituulessa tankkaamassa kun siihen ajoi HD ja RT pihaan ja Jaana ja Kai osuivat samaan aikaan tankille vaikka heillä oli erilainen reitti ja aikataulu mitä minulla ja Olavilla .
Jaana kertoi että hänelle tulee täyteen tällä reissulla 60t/km tänä kesänä ajettua, joten oli juhla-ajo menossa .Kaitsu kertoi että hänellä täytyy vain 58t/km eikä ole oikein päässyt Jaanaan ajovauhtiin kiinni kilometreissä
Ajeltiin sitten yhdessä kehä III:lle asti josta reittimme erkanivat aikataulullisesti kuin myös tankkauspaikkojen osalta .
Meillä reitti pyöri aika etelässä ja pohjoisin kohta oli Oriketo ,itäisin Utti ja lännessä koilinen Turku (Mikä tuo Turku Etelä-Suomi on ? Garminin navissa on sellainen)
Edelliseen yöhön verrattuna nyt ei ollut sumua ollenkaan ja lämpötilat oli yölläkin +10-+6 l. lämpimämpää kuin joinakin heinkuun öinä .(+1)
Johtuukohan myöhäisestä kesäajasta kun monet ABC-asemat oli siirtyneet 24h ajasta 18h aikaan . Auki vaan 6-24 mikä muutti aamuyöstä pari kuittipisteiden paikkaa .
Harmillista kun ensi viikolla tuo Milanon MP-näyttely sotkee tuon ajoviikon kun on luvattu hyvää ajokeliä koko viikoksi ja perjantaina on maaginen päivä
2011-11-11 ja aloitustankkaus 11:11 Olis se vaan hienoa ????????????????????
Nyt menen saunaan................
Hieno laji , aina olen tykännyt