Moi!
Ajokauden 2009 viimeinen "Ralli" (Lähteenä Kekun rallikalenteri) Pystymettä järjestetään Janakkalan Leppäkoskella 23-25.10.2009. Järjestäjän puolesta juomavesi, polttopuut ja riuku!
Ei kaljatelttaa, ei bändilavaa, eikä mitään muutakaan perinteistä kesän "kokkaremeininkiä", vaan reipasta erähenkistä menoa, jossa ohjelma tuodaan mukana. Täälläkin tapaat rautaperseen, jos toisenkin. Etupäässä enduro porukkaa, mutta muillakin pyörillä joukkoon mahtuu. Ei mönkijöille, eikä autoille tarkoitettu tapahtuma.
Harri.mopomies-
Pystymettä 23.-25.10.2009
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Pystymettä 23.-25.10.2009
Viimeksi muokannut harrimopomies, 21 Loka 2009, 17:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Re: Pystymettä 23-25.10.2009
Joo-o, pitää pistää mietintään ja työnalle.. josko saisi viikonloppuvapaata anottua hallitukselta...
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: Pystymettä 23.-25.10.2009
Moi!
Porukkaa oli paljon paikalla, niin tuttuja kuin tuntemattomiakin. 40-vuotis (1969-2009) juhlakokoontumisen kunniaksi kaikille osaanottajillle jaettiin "rallitarrat". Mukava ele kokoontumisajossa, jossa ei peritä osalllistumismaksua. Ohjelma oli jälleen "perinteistä".
-Harri.mopomies-
Porukkaa oli paljon paikalla, niin tuttuja kuin tuntemattomiakin. 40-vuotis (1969-2009) juhlakokoontumisen kunniaksi kaikille osaanottajillle jaettiin "rallitarrat". Mukava ele kokoontumisajossa, jossa ei peritä osalllistumismaksua. Ohjelma oli jälleen "perinteistä".
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici