Raju kiihytys

IBA Finlandin tapahtumiin sekä muihin mp-tapahtumiin liittyvä keskustelu
k-pyörä
Vanhaperse
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:34

Raju kiihytys

Viesti Kirjoittaja k-pyörä »

Kävin vetääs kesällä lappeenrannan lentokentällä omassaluokassa nopeimman kiihytyksen. youtube ja perään mvi 0836 . porukkaa vähän hörähteli kakkosta tarjotessa, Mutta hymy hyyty kun sain kolmosen päälle. 117.8km/h, liekkö sutinu kun ei menny kovempaa.
Lassi
RST-ahteri
Viestit: 530
Liittynyt: 07 Touko 2009, 11:17

Re: Raju kiihytys

Viesti Kirjoittaja Lassi »

pistähän tarkempi linkki, en löytänyt noilla hakuehdoilla.....
SS1000 x 2, BB1500, IBA RALLY Finland -13, SS1000AR14, IBA Skandinavian Rally 2015, IBA Skandinavian Rally 2019
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Raju kiihytys

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Olisikohan tässä
http://www.youtube.com/watch?v=APmaWzC4ft8
Tuossa on koneet ja miehet rautaa :D
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Vastaa Viestiin