IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
-
Äijänniemi
- Kermaperse
- Viestit: 41
- Liittynyt: 19 Huhti 2009, 08:25
- Kerho: IBAF
IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
Täällä jo kovasti suunnitellaan ensi vuoden tekemisiä. Niin teen itsekkin, mutta kello käy ja aikaa kuluu... päällekkäisyyksiä välttääkseni kysynkin:
Onko hallituksella MITÄÄN suunnitelmia kyseiselle juhlavuodelle? Vai teekeekö sen vasta keväällä valittava uusi hallitus?
Oma toiveeni olisi esimerkiksi yhteinen, pidennetty viikonloppu jossain pohjois-italiassa. Arraba- Corvara sopisi mainiosti... ja jokaisen olisi tulomatkalla ajettava jokin suoritus.
Onko hallituksella MITÄÄN suunnitelmia kyseiselle juhlavuodelle? Vai teekeekö sen vasta keväällä valittava uusi hallitus?
Oma toiveeni olisi esimerkiksi yhteinen, pidennetty viikonloppu jossain pohjois-italiassa. Arraba- Corvara sopisi mainiosti... ja jokaisen olisi tulomatkalla ajettava jokin suoritus.
Vielä on liikettä...
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4207
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
Hallituksella on JOTAIN suunnitelmia ja ne on jo aloittanut edelliset hallitukset. Tarkkasuunnitelma valmistuu talven aikana mutta tässä runkoa ensivuoden tapahtumille. Muutoksia tulee varmasti
- MP-messut Lahdessa, oma osasto, helmikuu
- Jääperse-ajo MP messuilta, helmikuu
- Kultaryntäys-ajo Tukholma-keskiEurooppa-Tukholma, kevät (toukokuu)
- IBA Marathon-ajotapahtuma, kevät-kesä
- IBAF Rally - ajotapahtuma, kesä
- IBAF 10V Juhla Meeting, syksy
- Kuukausi-tapaamiset
- Juhlavuoden erikois-ajo "IBAF SS1000 10v"
Lisäksi on joukko tapahtumia, jotka on paikallisia tai tietyyn erityistarpeeseen idoituja ja niistä tulee löytyymään tietoa täältä foorumilta tai nettisivuilta
- ajotarkastajien koulutuspäivät
- NG72- kimppa-ajo
- Soraperse-ajo
- joukko monikansallisia IBA tapahtumia joita suunnitellaan ja meidän osallistumista kysellään ja toivotaan
Kaikki ideat otetaan suurella mielenkiinnolla vastaan. Tuo sinun idea on hyvä ja jos sen saisi yhdistettyä esim johonkin IBAn Euro-tapahtuman yhteyteen saisi kaksi tapahtumaa yhdistettyä ja meidän kerhon edustusta paikalle.
Ajoseuraa palstalle kannattaa laittaa suunnitelmia muhimaan vaikka tapahtumasta ei tulisi IBAF tapahtumaa on mahdollista saada ajoseuraa, jonka ei tarvitse pysyhtyä joka lyhtypylväälle nostamaan koipea.
- MP-messut Lahdessa, oma osasto, helmikuu
- Jääperse-ajo MP messuilta, helmikuu
- Kultaryntäys-ajo Tukholma-keskiEurooppa-Tukholma, kevät (toukokuu)
- IBA Marathon-ajotapahtuma, kevät-kesä
- IBAF Rally - ajotapahtuma, kesä
- IBAF 10V Juhla Meeting, syksy
- Kuukausi-tapaamiset
- Juhlavuoden erikois-ajo "IBAF SS1000 10v"
Lisäksi on joukko tapahtumia, jotka on paikallisia tai tietyyn erityistarpeeseen idoituja ja niistä tulee löytyymään tietoa täältä foorumilta tai nettisivuilta
- ajotarkastajien koulutuspäivät
- NG72- kimppa-ajo
- Soraperse-ajo
- joukko monikansallisia IBA tapahtumia joita suunnitellaan ja meidän osallistumista kysellään ja toivotaan
Kaikki ideat otetaan suurella mielenkiinnolla vastaan. Tuo sinun idea on hyvä ja jos sen saisi yhdistettyä esim johonkin IBAn Euro-tapahtuman yhteyteen saisi kaksi tapahtumaa yhdistettyä ja meidän kerhon edustusta paikalle.
Ajoseuraa palstalle kannattaa laittaa suunnitelmia muhimaan vaikka tapahtumasta ei tulisi IBAF tapahtumaa on mahdollista saada ajoseuraa, jonka ei tarvitse pysyhtyä joka lyhtypylväälle nostamaan koipea.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
Ollaan luultavasti (kesällä oli ainakin porukka intoa täynnä) menossa tohoon http://www.suopotkupallo.fi/news.php?nid=63 mukaan kurapyöräiliäjoukkueella.
Kiinnostaisko ibalaisia semmoinen?
Eihän se mikään ajo ole,mutt mopottimellahan sinne-kotiin ainakin ajaa
Ihan muuten vaan hullunhauska tapahtuma,ei aina porukoiden tarvii saman asian takia keräntyä kokoon,nytt olis vaihtelua sitten tarjoolla
Varmistan vielä et kurafoorumin jätkät ovat mukana vieläkin,ja sen jälkeen voinpa heittää teille pienen haasteen osallistua omalla porukalla
Kysehän on tapahtumasta,vaikka ei pahemmin mopotintapahtuma mutt voi silti olla hauskaa ja saa porukassa tehdä jotain muutakin mitä ei muuten pahemmin tekis
Kiinnostaisko ibalaisia semmoinen?
Eihän se mikään ajo ole,mutt mopottimellahan sinne-kotiin ainakin ajaa
Ihan muuten vaan hullunhauska tapahtuma,ei aina porukoiden tarvii saman asian takia keräntyä kokoon,nytt olis vaihtelua sitten tarjoolla
Varmistan vielä et kurafoorumin jätkät ovat mukana vieläkin,ja sen jälkeen voinpa heittää teille pienen haasteen osallistua omalla porukalla
Kysehän on tapahtumasta,vaikka ei pahemmin mopotintapahtuma mutt voi silti olla hauskaa ja saa porukassa tehdä jotain muutakin mitä ei muuten pahemmin tekis
KTM 640 Adventure mitä käytän suonupotuksista ulkomaan lomareissuihiin vaimon kanssa.
ss1000 5.9-09
ss1000 5.2-10
ss1000 Dusty Butt 8.6-12
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
ss1000 5.9-09
ss1000 5.2-10
ss1000 Dusty Butt 8.6-12
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
-
Äijänniemi
- Kermaperse
- Viestit: 41
- Liittynyt: 19 Huhti 2009, 08:25
- Kerho: IBAF
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
Kiitos Klaanipäällikölle nopeasta vastauksesta! Päivämäärät tarkentuvat varmaan hyvissä ajoin...?
Tästä on hyvä jatkaa...!
Tästä on hyvä jatkaa...!
Vielä on liikettä...
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
jonkko kirjoitti:Ollaan luultavasti (kesällä oli ainakin porukka intoa täynnä) menossa tohoon http://www.suopotkupallo.fi/news.php?nid=63 mukaan kurapyöräiliäjoukkueella.
Kiinnostaisko ibalaisia semmoinen?
Eihän se mikään ajo ole,mutt mopottimellahan sinne-kotiin ainakin ajaa![]()
Ihan muuten vaan hullunhauska tapahtuma,ei aina porukoiden tarvii saman asian takia keräntyä kokoon,nytt olis vaihtelua sitten tarjoolla![]()
Varmistan vielä et kurafoorumin jätkät ovat mukana vieläkin,ja sen jälkeen voinpa heittää teille pienen haasteen osallistua omalla porukalla
Kysehän on tapahtumasta,vaikka ei pahemmin mopotintapahtuma mutt voi silti olla hauskaa ja saa porukassa tehdä jotain muutakin mitä ei muuten pahemmin tekis
Joo,eli pohjolan kurapyöräilijät ovat mukana omalla joukkuella.
Elikkä nytt heitän haasten teille osallistumisesta
Muistakaa et täsä pätee sama juju kuin isolla pyörällä enskaspoorissa ajeleminen.Ei se vauhtii,vaan se holtittomuus
Suota,hikeä ja kylmä olutta luvassa saunan ohella,ei muuta kuin mukaan
Niin ja tää koko mun ilmoitus taisi alusta asti mennä väärään paikkaan,admin voisi siirtää sopivampaan paikkaan?
KTM 640 Adventure mitä käytän suonupotuksista ulkomaan lomareissuihiin vaimon kanssa.
ss1000 5.9-09
ss1000 5.2-10
ss1000 Dusty Butt 8.6-12
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
ss1000 5.9-09
ss1000 5.2-10
ss1000 Dusty Butt 8.6-12
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4207
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
Tässä tarkennusta kuluvan vuoden tapahtumiin.
Juhlavuoden tapahtumia järjestetään seuraavasti
- Lahden MP messut 5-7. helmikuu
- Talviperse ajo 5-6. helmikuu
- vuosikokous 17.4.2010
- Kultaryntäys 30.4 - 2.5
- IBA Maraton Touko-kesäkuu
- IBA Ralli 24-25.7
- IBA meeting 24-26.9
Nyt varaamaan päivät kalenterista.
Juhlavuoden tapahtumia järjestetään seuraavasti
- Lahden MP messut 5-7. helmikuu
- Talviperse ajo 5-6. helmikuu
- vuosikokous 17.4.2010
- Kultaryntäys 30.4 - 2.5
- IBA Maraton Touko-kesäkuu
- IBA Ralli 24-25.7
- IBA meeting 24-26.9
Nyt varaamaan päivät kalenterista.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
Kalenterissa
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
IBA Rallin joudun valitettavasti jättämään väliin. Samana viikonloppuna on Imatran Ajot.
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?
Moi!
Ei ainakaan kunnianhimon puuttesta voi IBA Finlandin hallitusta syyttää, sillä juhlavuodelle ollaan järjestämässä todella paljon tapahtumia. Eikä tuossa virallisessa listassa olleet vielä edes kaikki tulevat pienimmätkin tapahtumat mm. kuukausikahvi tapaamiset.
Sanoisin että tapahtumia on runsaasti (eikä suinkaan mitään "kevyesti" järjestettäviä) ottaen huomioon että yhdistyksen päätehtävä on kuitenkin suomalaisten ajosuorittajien ajojen tarkastukset.
Parhaatkin tapahtumat vaativat aina kiinnostuneet osallistujat ja ennen kaikkea näiden tapahtumien järjestäjät, siispä jokaisella yhdistyksemme jäsenellä on varmasti mahdollisuus omalta osaltaan osallistua jossakin ominaisuudessa kyseisiin tilaisuuksiin. Toimihenkilönä, osallistujana tai vähintäänkin ajosuorittajana tulevallakin ajokaudella.
-Harri.mopomies-
Ei ainakaan kunnianhimon puuttesta voi IBA Finlandin hallitusta syyttää, sillä juhlavuodelle ollaan järjestämässä todella paljon tapahtumia. Eikä tuossa virallisessa listassa olleet vielä edes kaikki tulevat pienimmätkin tapahtumat mm. kuukausikahvi tapaamiset.
Sanoisin että tapahtumia on runsaasti (eikä suinkaan mitään "kevyesti" järjestettäviä) ottaen huomioon että yhdistyksen päätehtävä on kuitenkin suomalaisten ajosuorittajien ajojen tarkastukset.
Parhaatkin tapahtumat vaativat aina kiinnostuneet osallistujat ja ennen kaikkea näiden tapahtumien järjestäjät, siispä jokaisella yhdistyksemme jäsenellä on varmasti mahdollisuus omalta osaltaan osallistua jossakin ominaisuudessa kyseisiin tilaisuuksiin. Toimihenkilönä, osallistujana tai vähintäänkin ajosuorittajana tulevallakin ajokaudella.
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici