IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

IBA Finlandin tapahtumiin sekä muihin mp-tapahtumiin liittyvä keskustelu
Äijänniemi
Kermaperse
Viestit: 41
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 08:25
Kerho: IBAF

IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja Äijänniemi »

Täällä jo kovasti suunnitellaan ensi vuoden tekemisiä. Niin teen itsekkin, mutta kello käy ja aikaa kuluu... päällekkäisyyksiä välttääkseni kysynkin:

Onko hallituksella MITÄÄN suunnitelmia kyseiselle juhlavuodelle? Vai teekeekö sen vasta keväällä valittava uusi hallitus?

Oma toiveeni olisi esimerkiksi yhteinen, pidennetty viikonloppu jossain pohjois-italiassa. Arraba- Corvara sopisi mainiosti... ja jokaisen olisi tulomatkalla ajettava jokin suoritus.
Vielä on liikettä...
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Hallituksella on JOTAIN suunnitelmia ja ne on jo aloittanut edelliset hallitukset. Tarkkasuunnitelma valmistuu talven aikana mutta tässä runkoa ensivuoden tapahtumille. Muutoksia tulee varmasti

- MP-messut Lahdessa, oma osasto, helmikuu
- Jääperse-ajo MP messuilta, helmikuu
- Kultaryntäys-ajo Tukholma-keskiEurooppa-Tukholma, kevät (toukokuu)
- IBA Marathon-ajotapahtuma, kevät-kesä
- IBAF Rally - ajotapahtuma, kesä
- IBAF 10V Juhla Meeting, syksy
- Kuukausi-tapaamiset
- Juhlavuoden erikois-ajo "IBAF SS1000 10v"

Lisäksi on joukko tapahtumia, jotka on paikallisia tai tietyyn erityistarpeeseen idoituja ja niistä tulee löytyymään tietoa täältä foorumilta tai nettisivuilta
- ajotarkastajien koulutuspäivät
- NG72- kimppa-ajo
- Soraperse-ajo
- joukko monikansallisia IBA tapahtumia joita suunnitellaan ja meidän osallistumista kysellään ja toivotaan

Kaikki ideat otetaan suurella mielenkiinnolla vastaan. Tuo sinun idea on hyvä ja jos sen saisi yhdistettyä esim johonkin IBAn Euro-tapahtuman yhteyteen saisi kaksi tapahtumaa yhdistettyä ja meidän kerhon edustusta paikalle.
Ajoseuraa palstalle kannattaa laittaa suunnitelmia muhimaan vaikka tapahtumasta ei tulisi IBAF tapahtumaa on mahdollista saada ajoseuraa, jonka ei tarvitse pysyhtyä joka lyhtypylväälle nostamaan koipea.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
jonkko
Kuuraperse
Viestit: 775
Liittynyt: 19 Loka 2009, 22:46
Paikkakunta: Parainen

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Ollaan luultavasti (kesällä oli ainakin porukka intoa täynnä) menossa tohoon http://www.suopotkupallo.fi/news.php?nid=63 mukaan kurapyöräiliäjoukkueella.

Kiinnostaisko ibalaisia semmoinen?
Eihän se mikään ajo ole,mutt mopottimellahan sinne-kotiin ainakin ajaa ;)
Ihan muuten vaan hullunhauska tapahtuma,ei aina porukoiden tarvii saman asian takia keräntyä kokoon,nytt olis vaihtelua sitten tarjoolla :mrgreen:

Varmistan vielä et kurafoorumin jätkät ovat mukana vieläkin,ja sen jälkeen voinpa heittää teille pienen haasteen osallistua omalla porukalla 8-)

Kysehän on tapahtumasta,vaikka ei pahemmin mopotintapahtuma mutt voi silti olla hauskaa ja saa porukassa tehdä jotain muutakin mitä ei muuten pahemmin tekis :lol:
KTM 640 Adventure mitä käytän suonupotuksista ulkomaan lomareissuihiin vaimon kanssa.
ss1000 5.9-09
ss1000 5.2-10
ss1000 Dusty Butt 8.6-12

http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/

http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Äijänniemi
Kermaperse
Viestit: 41
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 08:25
Kerho: IBAF

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja Äijänniemi »

Kiitos Klaanipäällikölle nopeasta vastauksesta! Päivämäärät tarkentuvat varmaan hyvissä ajoin...?

Tästä on hyvä jatkaa...!
Vielä on liikettä...
jonkko
Kuuraperse
Viestit: 775
Liittynyt: 19 Loka 2009, 22:46
Paikkakunta: Parainen

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja jonkko »

jonkko kirjoitti:Ollaan luultavasti (kesällä oli ainakin porukka intoa täynnä) menossa tohoon http://www.suopotkupallo.fi/news.php?nid=63 mukaan kurapyöräiliäjoukkueella.

Kiinnostaisko ibalaisia semmoinen?
Eihän se mikään ajo ole,mutt mopottimellahan sinne-kotiin ainakin ajaa ;)
Ihan muuten vaan hullunhauska tapahtuma,ei aina porukoiden tarvii saman asian takia keräntyä kokoon,nytt olis vaihtelua sitten tarjoolla :mrgreen:

Varmistan vielä et kurafoorumin jätkät ovat mukana vieläkin,ja sen jälkeen voinpa heittää teille pienen haasteen osallistua omalla porukalla 8-)

Kysehän on tapahtumasta,vaikka ei pahemmin mopotintapahtuma mutt voi silti olla hauskaa ja saa porukassa tehdä jotain muutakin mitä ei muuten pahemmin tekis :lol:

Joo,eli pohjolan kurapyöräilijät ovat mukana omalla joukkuella.

Elikkä nytt heitän haasten teille osallistumisesta ;)
Muistakaa et täsä pätee sama juju kuin isolla pyörällä enskaspoorissa ajeleminen.Ei se vauhtii,vaan se holtittomuus :mrgreen:
Suota,hikeä ja kylmä olutta luvassa saunan ohella,ei muuta kuin mukaan :)


Niin ja tää koko mun ilmoitus taisi alusta asti mennä väärään paikkaan,admin voisi siirtää sopivampaan paikkaan?
KTM 640 Adventure mitä käytän suonupotuksista ulkomaan lomareissuihiin vaimon kanssa.
ss1000 5.9-09
ss1000 5.2-10
ss1000 Dusty Butt 8.6-12

http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/

http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Tässä tarkennusta kuluvan vuoden tapahtumiin.

Juhlavuoden tapahtumia järjestetään seuraavasti
- Lahden MP messut 5-7. helmikuu
- Talviperse ajo 5-6. helmikuu
- vuosikokous 17.4.2010
- Kultaryntäys 30.4 - 2.5
- IBA Maraton Touko-kesäkuu
- IBA Ralli 24-25.7
- IBA meeting 24-26.9

Nyt varaamaan päivät kalenterista.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
juvander
RST-ahteri
Viestit: 657
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 18:46
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja juvander »

Kalenterissa
jiihoo
Täyden kympin perse
Viestit: 245
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 16:16

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja jiihoo »

IBA Rallin joudun valitettavasti jättämään väliin. Samana viikonloppuna on Imatran Ajot.
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5165
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: IBAFn 10 v. Juhlavuoden tapahtumat?

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Ei ainakaan kunnianhimon puuttesta voi IBA Finlandin hallitusta syyttää, sillä juhlavuodelle ollaan järjestämässä todella paljon tapahtumia. Eikä tuossa virallisessa listassa olleet vielä edes kaikki tulevat pienimmätkin tapahtumat mm. kuukausikahvi tapaamiset.

Sanoisin että tapahtumia on runsaasti (eikä suinkaan mitään "kevyesti" järjestettäviä) ottaen huomioon että yhdistyksen päätehtävä on kuitenkin suomalaisten ajosuorittajien ajojen tarkastukset.

Parhaatkin tapahtumat vaativat aina kiinnostuneet osallistujat ja ennen kaikkea näiden tapahtumien järjestäjät, siispä jokaisella yhdistyksemme jäsenellä on varmasti mahdollisuus omalta osaltaan osallistua jossakin ominaisuudessa kyseisiin tilaisuuksiin. Toimihenkilönä, osallistujana tai vähintäänkin ajosuorittajana tulevallakin ajokaudella.

-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA

IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Vastaa Viestiin