Ilmoitusta puskee
Imatran Moottorikerhon Matkapyöräjaosto järjestää
Motoristikirkko 8.5.2010
Kolmen Ristin kirkolla klo 13:00
kokoontuminen Vuoksen Kalastuspuisto Varpasaari
josta lähdetään ajamaan klo 12:30 reittiä
Varpasaari – Tainionkoskentie – Imatrankoskentie –
Vuoksentie –Vuoksenniskantie – Ruokolahdentie –
Kolmen Ristin kirkko
Tervetuloa!
Lisätietoja Kaukopään Martat
Laamanen Pasi tarjoavat
pasi.laamanen@imk.fi pullakahvit
gsm. 0400 – 746 014 pientä korvausta
vastaan
Lisää kirkollisia menoja
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4207
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Lisää kirkollisia menoja
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: Lisää kirkollisia menoja
hitto! tuonnehan on mentävä,vaikka usko välillä horjuukin.Yleensä siellä on helvetin hyvä fiilis.