Lisää kirkollisia menoja

IBA Finlandin tapahtumiin sekä muihin mp-tapahtumiin liittyvä keskustelu
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Lisää kirkollisia menoja

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Ilmoitusta puskee

Imatran Moottorikerhon Matkapyöräjaosto järjestää

Motoristikirkko 8.5.2010

Kolmen Ristin kirkolla klo 13:00
kokoontuminen Vuoksen Kalastuspuisto Varpasaari
josta lähdetään ajamaan klo 12:30 reittiä
Varpasaari – Tainionkoskentie – Imatrankoskentie –
Vuoksentie –Vuoksenniskantie – Ruokolahdentie –
Kolmen Ristin kirkko
Tervetuloa!

Lisätietoja Kaukopään Martat
Laamanen Pasi tarjoavat
pasi.laamanen@imk.fi pullakahvit
gsm. 0400 – 746 014 pientä korvausta
vastaan
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
k-pyörä
Vanhaperse
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:34

Re: Lisää kirkollisia menoja

Viesti Kirjoittaja k-pyörä »

hitto! tuonnehan on mentävä,vaikka usko välillä horjuukin.Yleensä siellä on helvetin hyvä fiilis.
Vastaa Viestiin