Moi!
Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7.2010 klo 18.00 alkaen Ruovedellä, Muroleen Kanavakahvilassa. Paikkahan on eräs tämän ajokauden kauneimmista kuukausitapaamisien kohteista. Kyseiselle Kanavalle pääsee molemmista suunnista mielenkiintoisia teitä pitkin.
-Harri.mopomies-
Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Re: Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7
Suunnitelmissa on ajaa aamulla työasioille Porvoo - Karhula suuntaan ja iltapäivällä sitten Muroleen kanavalle. Sieltä mahdollisesti Jannea ja Ilpoa vastaanottamaan, riippuen tietysti heidän viimeisen päivän aikataulustaan. Täytyy selvittää heidän paluuaikataulunsa iltapäivän aikaan.
Wesa
Wesa
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4207
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7
Janne arvelee olevansa aikaisintaan puolilta öin maalilipulla Helsingissä.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7
Moi!
Paljonkohan oli porukkaa paikalla mahtavassa hellesäässä?
Valitettavasti itse en päässyt mukaan, kun tehtiin "viimeisiä" virityksiä tulevaa matkaa varten, lisäksi tarkoitus on lähteä uusilla renkailla, yms. matkaan sekä ajaa koko reissu ilman öljynvaihtoa, joten nämäkin kilometrit otettiin "säästöön".
-Harri.mopomies-
Paljonkohan oli porukkaa paikalla mahtavassa hellesäässä?
Valitettavasti itse en päässyt mukaan, kun tehtiin "viimeisiä" virityksiä tulevaa matkaa varten, lisäksi tarkoitus on lähteä uusilla renkailla, yms. matkaan sekä ajaa koko reissu ilman öljynvaihtoa, joten nämäkin kilometrit otettiin "säästöön".
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4207
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7
Saavuin paikalle reilusti myöhässä mutta porukkaa oli paikalla kivasti ja myös muita kuin IBAF motoristeja. Laskua kuitatessa oli 21 kahvit juotu, jos oikein muistan.
Kejll Kurten tiivisti koko tapaamiseen idean lauseeseen " Nyt monet netistä luetut ajotarinat saavat kasvot kun tapaa itse ajajat kasvotusten".
Keli oli Suomalaisittain kuuma. Koko iltapäivän ja yön ajelut tarkeni vähemmillä kamppeilla kuin kertaakaan tälle suvelle ja kahvittelulle tuli mittaa yli 600km. Mietittiin minne mennään Jannea ottamaan vastaan ja hoksattiin että jos nyt heti lähdetään niin ehditään Jyväskylään ja muuta ei tarvittu porukka singahti pyörien päälle ja menoksi.
Kejll Kurten tiivisti koko tapaamiseen idean lauseeseen " Nyt monet netistä luetut ajotarinat saavat kasvot kun tapaa itse ajajat kasvotusten".
Keli oli Suomalaisittain kuuma. Koko iltapäivän ja yön ajelut tarkeni vähemmillä kamppeilla kuin kertaakaan tälle suvelle ja kahvittelulle tuli mittaa yli 600km. Mietittiin minne mennään Jannea ottamaan vastaan ja hoksattiin että jos nyt heti lähdetään niin ehditään Jyväskylään ja muuta ei tarvittu porukka singahti pyörien päälle ja menoksi.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: Heinäkuun kuukausitapaaminen torstaina 8.7
Oli hieno ajokeli, hieno paikka, hienoja teitä, hyvää seuraa ja lopuksi hyvä kierros Jyväskylän kautta Vantaalle Jannea perässä ajaen.
Wesa
Wesa