Elokuun kuukausitapaaminen 12.8

IBA Finlandin tapahtumiin sekä muihin mp-tapahtumiin liittyvä keskustelu
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Elokuun kuukausitapaaminen 12.8

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Elokuun kuukausitapaaminen on Lappeenrannassa Karjalan ilmailumuseolla, missä meille on luvassa opastettu kierros ja kahvittelu klo 18:00 alkaen.
Tällä kertaa toivoisin ennakkoilmoittautumista, koska museolla ei ole kahviota vaan tarjoilut tilataan etukäteen. Laittakaan viestiä puheenjohtaja mailiiin. [puheenjohtaja (at) ibafinland.fi]
Paikan päälle saa tulla myös ilman ennakkoilmoittautumista.

Yksinkertainen ajo-ohje Karjalan ilmailumuseolle Lappeenrantaan on seuraava:
Valtatie 6:lta käännytään liittymistä 51 tai 52 seuraamaan neliön muotoisia
lentoasemaopasteita.
Opasteet ohjaavat lentokentäntielle. Museo on lentokentäntien varrella, noin 800 m
lentoasemasta länteen.

Tavataan torstaina 12.8.2010 klo 18. Raudan ja ilmailun merkeissä.
Kuva
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 770
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Elokuun kuukausitapaaminen 12.8

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Sääennuste enteilee huomiseksi kk-tapaamispäiväksi parasta mahdollista ajosäätä kaakkois-Suomeen.
Onko meitä tulossa paljon vai vielä enemmän?

Wesa
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5165
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuun kuukausitapaaminen 12.8

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Kun ei ilkeä mopon puuttumisen johdosta tulla paikalle Ranskalaisella laatumerkillä, niin taitaa jäädä tällä kertaa väliin. Täytyy käyttää huominen päivä tehokkaasti hyödyksi mm. tarkastamalla 10/10 ths ajosuorituspapereita, joten siinä mielessä IBA-hengessä mukana ollaan "mopoilemassa".

-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA

IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Trampbikers
Kermaperse
Viestit: 34
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 00:44
Kerho: Trampbikers
Paikkakunta: Ristiina
Viesti:

Re: Elokuun kuukausitapaaminen 12.8

Viesti Kirjoittaja Trampbikers »

Muutama Tramppari on ainaskii paikalla
http://WWW.TRAMPBIKERS.COM
2xSS1000, SS2000K, BB2500K, 2xSS1600K, SS2000
juvander
RST-ahteri
Viestit: 657
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 18:46
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Elokuun kuukausitapaaminen 12.8

Viesti Kirjoittaja juvander »

Niinpä näytti olevan ja oli muutama muukin! Lyhin ja nopein reitti muuten Espoosta kulkee Ristiinan Nesteen kautta Lappeenrantaan!
Trampbikers
Kermaperse
Viestit: 34
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 00:44
Kerho: Trampbikers
Paikkakunta: Ristiina
Viesti:

Re: Elokuun kuukausitapaaminen 12.8

Viesti Kirjoittaja Trampbikers »

Näihän se menee.
http://WWW.TRAMPBIKERS.COM
2xSS1000, SS2000K, BB2500K, 2xSS1600K, SS2000
Vastaa Viestiin