Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Minua on ehdotettu/pyydetty (ehkä hieman omaa syytänikin) koordinoimaan Goldwingien "maailmanennätys" ryhmäajo (SS1000). Goldwing club Finland (GWCF) on epävirallisesti puheenjohtajan suulla suhtautunut hyvin myötämielisesti asiaan, johon on myös innostuttu kerholaisten taholta.
Siispä kysyisinkin IBA:n hallituksen kantaa asiaan ennenkuin homma polkaistaisiin käyntiin. Tämä vaatinee meidän kerholta (IBA) tietotaidon, kokemuksien ja vinkkien jakamista, henkistä tukea, jonkin verran apua koordinoinnissa ja toteuttamisessa (riippuen lopullisen ryhmän koosta). Myös tankkaus/tauko -paikkojen läheisyydessä olevat kerholaiset olisivat äärimmäisen tervetulleita auttamaan/johtamaan tankkauksen kurinalaista ja tehokasta toteuttamista. Toki myös ryhmän ajopaperit päätyvät luonnollisesti meidän ajotarkastajien päänvaivaksi.
Alustavasti uskoisin varsin optimisesti, että tässä voisi olla edellytykset ja ainekset varsin näyttävään tapahtumaan yhteistyössä GWCF:n ja IBA:n kanssa.
Muistammehan, että n. 5% IBA ajoista Suomessa eli n. 209 kpl:tta on ajettu Wingeillä 105:n eri ajajan toimesta.
Siispä kysyisinkin IBA:n hallituksen kantaa asiaan ennenkuin homma polkaistaisiin käyntiin. Tämä vaatinee meidän kerholta (IBA) tietotaidon, kokemuksien ja vinkkien jakamista, henkistä tukea, jonkin verran apua koordinoinnissa ja toteuttamisessa (riippuen lopullisen ryhmän koosta). Myös tankkaus/tauko -paikkojen läheisyydessä olevat kerholaiset olisivat äärimmäisen tervetulleita auttamaan/johtamaan tankkauksen kurinalaista ja tehokasta toteuttamista. Toki myös ryhmän ajopaperit päätyvät luonnollisesti meidän ajotarkastajien päänvaivaksi.
Alustavasti uskoisin varsin optimisesti, että tässä voisi olla edellytykset ja ainekset varsin näyttävään tapahtumaan yhteistyössä GWCF:n ja IBA:n kanssa.
Muistammehan, että n. 5% IBA ajoista Suomessa eli n. 209 kpl:tta on ajettu Wingeillä 105:n eri ajajan toimesta.
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Poistin tyhmän vitsini, sorry vaan.
Viimeksi muokannut heikkihy, 21 Loka 2010, 08:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IBAN #17797
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Eri kerhojen ja porukoiden ryhmäajot ovat IBA:lle tehokas tapa laajentua. Sama reitti ja tankkauspaikat säästävät tarkastajien ajoittain tiukilla olevia resursseja. Suurempien suoritusmäärien tarkastaminen nykyisellä tarkastajamäärällä on mahdollista, jos suoritusmäärän kasvu tulee nimenomaan ryhmäajoista. Porukkasuorituksessa mukaan lähtee toivottavasti niitäkin, jotka eivät yksi tulisi ajaneeksi PR-suoritusta, vaikka se vähän kiinnostaisikin.
Wesa
Wesa
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Moi!
Ryhmäajon, jossa on mukana yli 20 pyöräkuntaa suunnitteleminen on vaativa juttu! Varsinkin jos yritetään ennätystä (SE/PE), jolloin aloitus- ja lopetustankkauksien osalta noudatetaan samoja sääntöjä kuin aikaisemmin suoritetuissa ennätysajoissa. Toki jonkin yksittäisen pyörämerkin tai mallin ennätysajoon (SE/PE) riittää vähempikin pyörämäärä. Suosittelen henkilöiden jotka harkitsevat tälläisten hankkeiden vetäjiksi ryhtymistä kokoontumaan yhteen tarvittavan tietotaidon saavuttamiseksi. Olen suunnitellut kaikki kolme aikaisempaa IBA Finlandin ennätysajoa ja annan mielelläni tarvittavaa opastusta tuleville projektipäälliköille suorituksien onnistumiseksi. Kokonaan toinen juttu on mitkä tapahtumat IBA Finland järjestää omissa nimissään ja näissä asioissa hallitus tekee tarvittavat päätökset.
Tarinat aikaisemmista ennätysajoista on varmasti luettu moneen kertaan ajatuksella lävitse. Luin ne myös itse vielä ajatuksella ja annoin seuraavat kriittiset arvosanat onnistumisesta:
2007 SS1600K Jäämerentie (SE) 8 1/2
2008 BB2500K Perämeren lenkki (PE) 7 1/2
2009 SS1000 Saaristotie (SE) 9
Kiitokset vielä näin vuosienkin jälkeen kaikille osaanottajille, sillä suorituksista ei tulisi mitään ilman hyvää ja innostunutta jäsenistöämme
-Harri.mopomies-
Ryhmäajon, jossa on mukana yli 20 pyöräkuntaa suunnitteleminen on vaativa juttu! Varsinkin jos yritetään ennätystä (SE/PE), jolloin aloitus- ja lopetustankkauksien osalta noudatetaan samoja sääntöjä kuin aikaisemmin suoritetuissa ennätysajoissa. Toki jonkin yksittäisen pyörämerkin tai mallin ennätysajoon (SE/PE) riittää vähempikin pyörämäärä. Suosittelen henkilöiden jotka harkitsevat tälläisten hankkeiden vetäjiksi ryhtymistä kokoontumaan yhteen tarvittavan tietotaidon saavuttamiseksi. Olen suunnitellut kaikki kolme aikaisempaa IBA Finlandin ennätysajoa ja annan mielelläni tarvittavaa opastusta tuleville projektipäälliköille suorituksien onnistumiseksi. Kokonaan toinen juttu on mitkä tapahtumat IBA Finland järjestää omissa nimissään ja näissä asioissa hallitus tekee tarvittavat päätökset.
Tarinat aikaisemmista ennätysajoista on varmasti luettu moneen kertaan ajatuksella lävitse. Luin ne myös itse vielä ajatuksella ja annoin seuraavat kriittiset arvosanat onnistumisesta:
2007 SS1600K Jäämerentie (SE) 8 1/2
2008 BB2500K Perämeren lenkki (PE) 7 1/2
2009 SS1000 Saaristotie (SE) 9
Kiitokset vielä näin vuosienkin jälkeen kaikille osaanottajille, sillä suorituksista ei tulisi mitään ilman hyvää ja innostunutta jäsenistöämme
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Käsittääkseni tuolle ryhmäajolle ei ole toistaiseksi olemassa varsinaisia sääntöjä, ei varsinkaan minnekään kirjattuna. Voisiko hallitus tai joku asian tunteva (Harri?) nuo säännöt määritellä (ja hallitus hyväksyä), jotta eri mp-kerhot pääsisivät mahdollisia ajojaan suunnittelemaan samoin periaattein, kuin nuo kolme IBAF:n toimesta järjestetyt on aikoinaan ajettu! Tähän olen kirjannut ne periaatteet/säännöt, jotka olettaisin sääntöihin kuuluvan.
Ryhmä ei käsittääkseni tuo kuittikäytäntöön kuin yhden huojennuksen, ja se koskee tilannetta, jossa kuittipisteen kello sattuu olemaan niin paljon pielessä, että se on kuittiin korjautettava, tällöin riittää kun ryhmästä yksi tuon korjauksen teettää!
Itse ajossa ei letkan tarvitse olla yhtenäinen, eikä ole suotavaakaan, vaan kannattaa muodostaa alle kymmenen pyörän pienryhmiä ja juuri ennen tankkausta kerätään taas koko ryhmä yhteen.
Korjatkaa ja täydentäkää! Toivottavasti Hallitus saa virallisen version sivustoille hyvissä ajoin, jotta suunnitelmia päästään viemään oikeilla raiteilla heti alusta asti!
- 1. Ryhmä-ajo noudattaa kaikkia niitä sääntöjä ja periaatteita, jotka koskevat yksittäin tehtyjäkin ajoja
2. Ryhmän jokainen pyörä(kunta) kerää omat kuitit, ei ole olemassa mitään yhteisiä kuitteja
3. Ajon aloitus tapahtuu koko ryhmän osalta samalta huoltoasemalta ja ryhmän ensimmäinen (aikaisin) kellonaika on koko ryhmän virallinen aloitusaika
4. Kaikki välitankkaukset tai kulmapistekuittien haut tehdään aina koko ryhmällä, ellei kaikki tarvitse polttoainelisäystä, niin sitten hankitaan joku muu kuitti. Kaikkien kuitit on oltava samalta huoltamolta/liikkeeltä (esim. ryhmää ei jaeta kahdelle vierekkäiselle asemalle!). Koko ryhmän kuittien kellonajat samoilla minuuteilla, jolloin voidaan todeta ryhmän olevan yhtenäinen
5. Koko ryhmä tekee lopetustankkauksen samalla asemalla ja ryhmän lopetusaika on se, joka on ryhmän myöhäisin (kuitin) kellonaika!
Ryhmä ei käsittääkseni tuo kuittikäytäntöön kuin yhden huojennuksen, ja se koskee tilannetta, jossa kuittipisteen kello sattuu olemaan niin paljon pielessä, että se on kuittiin korjautettava, tällöin riittää kun ryhmästä yksi tuon korjauksen teettää!
Itse ajossa ei letkan tarvitse olla yhtenäinen, eikä ole suotavaakaan, vaan kannattaa muodostaa alle kymmenen pyörän pienryhmiä ja juuri ennen tankkausta kerätään taas koko ryhmä yhteen.
Korjatkaa ja täydentäkää! Toivottavasti Hallitus saa virallisen version sivustoille hyvissä ajoin, jotta suunnitelmia päästään viemään oikeilla raiteilla heti alusta asti!
JH
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4207
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Hyvä lista,
olet käsittänyt aivan oikein ettei ole tehty mitään erityisiä sääntöjä kimppa-ajoa koskien. Olemme keskustelleet asiasta nyt kun näitä ajohankkeita on virinnyt useampia ja varmaankin sorvaamme ohjeen asiasta tämän talven aikana.
Tietääkseni viime suvena on ajettu kimppa- tai ryhmä-ajo, jossa kaikki eivät lähteneet samasta paikasta mutta kiersivät saman reitin. Eli variaatioita aiheesta on mahdollista tehdä ilman erillisiä sääntöjä kunhan noudattaa samoja sääntöjä kuin yksittäisissä ajoissa.
Tarkastuksen helpottamiseksi ja tasapuolisen käsittelyn takaamiseksi ajot joissa on ilmoitettu ajokavereita (=ryhmä) olemme odottaneet että kaikkien ajajien paperit ovat tulleet tarkastukseen ja ryhmän ajon on tarkastanut yksi ajotarkastaja ja kaikkien ajajien paperit kerralla. Tämän menettelyn huono puoli on että joskus koko ryhmä on joutunut odottamaan yhtä hitaasti paperinsa toimittavaa kaveria.
olet käsittänyt aivan oikein ettei ole tehty mitään erityisiä sääntöjä kimppa-ajoa koskien. Olemme keskustelleet asiasta nyt kun näitä ajohankkeita on virinnyt useampia ja varmaankin sorvaamme ohjeen asiasta tämän talven aikana.
Tietääkseni viime suvena on ajettu kimppa- tai ryhmä-ajo, jossa kaikki eivät lähteneet samasta paikasta mutta kiersivät saman reitin. Eli variaatioita aiheesta on mahdollista tehdä ilman erillisiä sääntöjä kunhan noudattaa samoja sääntöjä kuin yksittäisissä ajoissa.
Tarkastuksen helpottamiseksi ja tasapuolisen käsittelyn takaamiseksi ajot joissa on ilmoitettu ajokavereita (=ryhmä) olemme odottaneet että kaikkien ajajien paperit ovat tulleet tarkastukseen ja ryhmän ajon on tarkastanut yksi ajotarkastaja ja kaikkien ajajien paperit kerralla. Tämän menettelyn huono puoli on että joskus koko ryhmä on joutunut odottamaan yhtä hitaasti paperinsa toimittavaa kaveria.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Moi!
Muutoin JMJH66:n lista oli melkoisen kattava, mutta tarkennuksena mainitsen ettei porukkaa ole tarkoitus jakaa legeillä mihinkään pienryhmiin, vaan ajetaan yhdessä isossa letkassa. Toki mm. mahdollisista ohitustilanteista, liikennevaloista yms. seikoista johtuen saattaa porukka hajota useampaankin osaan, mutta ennen seuraavaa pysähdystä porukka on kuitenkin tarkoitus saada yhtenäiseksi. Kuten ollaan kolmesta aikaisemmasta ajosta huomattu, on tässä onnistuttu vaihtelevalla menestyksellä. Viimeisessä ennätysajossa tämäkin toimi erittäin hyvin. Olen miettinyt keinoja millä tämäkin asia saataisiin toimimaan vieläkin paremmin ja uskon kyllä löytäneeni kohtuu hyvät ratkaisut. Ryhmäajo on tosiaankin ryhmäajo, eikä esimerkiksi viiden erillisen kymmenen pyörän letkan viiden minuutin porrastuksella tapahtuva ajosuoritus. Kimppa-ajon viralliset säännöt/ohjeet olisi hyvä laatia nettisivuillemme kaikille nähtäväksi. Mikäli kyseessä on yli 20:n pyörän letka vaatii se ajonjärjestäjältä/suunnittelijalta (letkan vetäjä) lukuisten asioiden huomioon ottamista jo suunnitteluvaiheessa. Mikäli joku tälläistä tosissaan suunnittelee, niin allekirjoittaneelta saa kyllä neuvoja/vinkkejä suunnittelutyön pohjaksi.
-Harri.mopomies-
Muutoin JMJH66:n lista oli melkoisen kattava, mutta tarkennuksena mainitsen ettei porukkaa ole tarkoitus jakaa legeillä mihinkään pienryhmiin, vaan ajetaan yhdessä isossa letkassa. Toki mm. mahdollisista ohitustilanteista, liikennevaloista yms. seikoista johtuen saattaa porukka hajota useampaankin osaan, mutta ennen seuraavaa pysähdystä porukka on kuitenkin tarkoitus saada yhtenäiseksi. Kuten ollaan kolmesta aikaisemmasta ajosta huomattu, on tässä onnistuttu vaihtelevalla menestyksellä. Viimeisessä ennätysajossa tämäkin toimi erittäin hyvin. Olen miettinyt keinoja millä tämäkin asia saataisiin toimimaan vieläkin paremmin ja uskon kyllä löytäneeni kohtuu hyvät ratkaisut. Ryhmäajo on tosiaankin ryhmäajo, eikä esimerkiksi viiden erillisen kymmenen pyörän letkan viiden minuutin porrastuksella tapahtuva ajosuoritus. Kimppa-ajon viralliset säännöt/ohjeet olisi hyvä laatia nettisivuillemme kaikille nähtäväksi. Mikäli kyseessä on yli 20:n pyörän letka vaatii se ajonjärjestäjältä/suunnittelijalta (letkan vetäjä) lukuisten asioiden huomioon ottamista jo suunnitteluvaiheessa. Mikäli joku tälläistä tosissaan suunnittelee, niin allekirjoittaneelta saa kyllä neuvoja/vinkkejä suunnittelutyön pohjaksi.
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Kiitokset Harrille tarjouksesta antaa apua ja vinkkejä. Niitä tietenkin tarvitaan ja tullaan oikeasti hyödyntämään jos ja toivottavasti kun homma saa tuulta alleen. Eli ole huoleti, pyörää ei ole järkeä keksiä uudestaan, vaan konsultoimme sinua vähintään tarpeeksi.
Olen siis lupautunut periaatteessa järjestämään tai olemaan mukana järjestämässä po. ajoa, mutta en tietenkään yksin vaan olen ehdottanut muutaman hengen projektitiimin perustamista. Toivottavasti tiimiin saadaan joku wingisti joka olisi ollut mukana esim. 2007 SS1600K Jäämerentie, 2008 BB2500K Perämeren lenkki tai 2009 SS1000 Saaristotie ajoissa joista saatuja kokemuksia yritämme hyödyntää maksimaalisesti.
Ajo tulee voida ajaa sekä GWCF:n ja IBAF ”tunnusten” alla eli taustatukea tarvitaan molemmilta kerhoilta. Saahan GWCF julkisuuden ja IBAF ajon tarkastusmaksut. GWCF:ää tarvitaan jo alusta alkaen ajankohdan valinnassa sekä hankkeen sisäisessä tiedottamisessa esim. kerholehden avulla samoin IBAF kokemusta, tietotaitoa ja mahdollista apua siis hyödynnetään käytännön toteutuksessa, vaikka tämä ei olekaan varsinaisesti IBAF "virallinen" tapahtuma.
Eli tästä eteenpäin etenemme todennäköisesti seuraavasti:
1. Projektitiimin muodostaminen Marraskuun loppuun mennessä
2. Ajankohdan päättäminen ja että suoritetaanko ajo esim. jonkin wingi kokoontumisen yhteydessä tai aikana ”lähestymis/kokoontumisajona” vai ihan irrallisena juttuna
3. First announcement seuraavassa kerholehdessä sekä alustava ilmottautuminen/kiinnostuksen osoittaminen esim. vuoden loppuun, jolloin päätetään jatketaanko hommaa ja jos niin miten, sillä luonnollisesti on eroa osallistuuko 20,50 vai 100 pyörää.
Olen siis lupautunut periaatteessa järjestämään tai olemaan mukana järjestämässä po. ajoa, mutta en tietenkään yksin vaan olen ehdottanut muutaman hengen projektitiimin perustamista. Toivottavasti tiimiin saadaan joku wingisti joka olisi ollut mukana esim. 2007 SS1600K Jäämerentie, 2008 BB2500K Perämeren lenkki tai 2009 SS1000 Saaristotie ajoissa joista saatuja kokemuksia yritämme hyödyntää maksimaalisesti.
Ajo tulee voida ajaa sekä GWCF:n ja IBAF ”tunnusten” alla eli taustatukea tarvitaan molemmilta kerhoilta. Saahan GWCF julkisuuden ja IBAF ajon tarkastusmaksut. GWCF:ää tarvitaan jo alusta alkaen ajankohdan valinnassa sekä hankkeen sisäisessä tiedottamisessa esim. kerholehden avulla samoin IBAF kokemusta, tietotaitoa ja mahdollista apua siis hyödynnetään käytännön toteutuksessa, vaikka tämä ei olekaan varsinaisesti IBAF "virallinen" tapahtuma.
Eli tästä eteenpäin etenemme todennäköisesti seuraavasti:
1. Projektitiimin muodostaminen Marraskuun loppuun mennessä
2. Ajankohdan päättäminen ja että suoritetaanko ajo esim. jonkin wingi kokoontumisen yhteydessä tai aikana ”lähestymis/kokoontumisajona” vai ihan irrallisena juttuna
3. First announcement seuraavassa kerholehdessä sekä alustava ilmottautuminen/kiinnostuksen osoittaminen esim. vuoden loppuun, jolloin päätetään jatketaanko hommaa ja jos niin miten, sillä luonnollisesti on eroa osallistuuko 20,50 vai 100 pyörää.
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: Iron "wingi" butt 2011 -ryhmäajo
Moi!
Mikäli noudatetaan aikaisemmissa ennätys-ryhmäajoissa käytössä olleita sääntöjä, niin 20:llä pyörällä ko. ajosuoritus onnistuu todistetusti, 50 pyörää on aivan äärirajoilla ("plääni vs. kalusto!) ja 100 pyörää on täysin mahdotonta!
Toivottavasti saatte porukkaa kasaan, vähintäänkin Wingi ennätyksen toteuttamiseksi. Toki mahdollisien ensikertalaisten rautaperseajajien suuri määrä lisää haastetta entisestään.
-Harri.mopomies-
Mikäli noudatetaan aikaisemmissa ennätys-ryhmäajoissa käytössä olleita sääntöjä, niin 20:llä pyörällä ko. ajosuoritus onnistuu todistetusti, 50 pyörää on aivan äärirajoilla ("plääni vs. kalusto!) ja 100 pyörää on täysin mahdotonta!
Toivottavasti saatte porukkaa kasaan, vähintäänkin Wingi ennätyksen toteuttamiseksi. Toki mahdollisien ensikertalaisten rautaperseajajien suuri määrä lisää haastetta entisestään.
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici